Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 19 November 2016

Gdzie kupuję kosmetyki? Dlaczego preferuję małe drogerie/hurtownie kosmetyczne? Miejsce w Krakowie, które polecam.

Nie skłamię, jeśli powiem, że pomysł na ten wpis zrodził się w mojej głowie ponad 3 lata temu! Wtedy to stawiałam pierwsze kroki na studiach w Krakowie a wizja podboju wielkich drogerii, takich jak: Rossmann, Hebe, SuperPharm itd. przyprawiała mnie o zawrót głowy. Wówczas w mojej rodzinnej miejscowości dostęp do szafy z kosmetykami Sally Hansen, Sleek czy Gosh był niemożliwy, więc zaopatrywałam się w nie głównie przez internet.

Spodziewałam się, że przeprowadzka do większego miasta spowoduje, że wreszcie wszystkie kosmetyki będą na wyciągnięcie ręki. Czy tak się stało? Odpowiedź znajdziecie w dalszej części wpisu. Przy okazji dowiecie się również, jakie kosmetyczne miejsce w Krakowie totalnie skradło moje serce!


Okazało się, że ceny kosmetyków w znanych drogeriach wcale nie są tak zachęcające, jak się tego wcześniej spodziewałam. Wręcz przeciwnie- były wyższe o kilkanaście/kilkadziesiąt procent niż w hurtowniach kosmetycznych, w których dotychczas robiłam zakupy. Przekonałam się o tym jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy za lakier do paznokci marki Astor w drogerii no-name zapłaciłam 17 zł, zaś w Rossmannie przyszłoby mi za niego zapłacić ponad 40% więcej. Jest różnica!

Ceny kosmetyków i chemii w Krakowie zraziły mnie na tyle, że z tego typu zakupami na początku studiów wstrzymywałam się aż do przyjazdu do rodzinnego domu. Pamiętajcie, że mówi do Was studentka ;). Z czasem i we Włoszczowie zaczęły się pojawiać produkty, w które niegdyś zaopatrywałam się wyłącznie przez internet, np. maska do włosów Kallos, kremy do twarzy Sylveco, a ich ceny były na tyle atrakcyjne, by nie korzystać już z usług sklepów internetowych


Miejsce w Krakowie, które polecam- Drogeria Pigment

  


Nie tak dawno odkryłam w Krakowie miejsce, w którym odnajdzie się każda kosmetykoholiczka. Podejrzewam, że wielu z Was to miejsce jest już znane- Drogeria Pigment na ul. Długiej 76. Kiedy tam weszłam po raz pierwszy, wiedziałam, że zdecydowanie przekroczę zaplanowany wcześniej budżet- totalnie przepadłam! Jednak dawno nie spotkałam miejsca, w którym można znaleźć tak szeroki asortyment- od kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy i ciała, przez azjatyckie, skończywszy na pędzlach do makijażu Maestro, Annabelle Minerals, czy pełnej gamie lakierów hybrydowych. 
W dodatku wszystko w bardzo przystępnych cenach (warto obserwować Drogerię na Fb/Instagramie, gdzie non stop informują o aktualnych promocjach)!

Zakochałam się w tym miejscu totalnie, dlatego bardzo chciałam się z Wami nim podzielić ;).









Nie chcę kłamać, że omijam wielkie drogerie szerokim łukiem i jestem głucha na organizowane promocje -49% w Rossmannie. Niemniej jednak zwracam dużą uwagę na to, ile kosztują kosmetyki w różnych drogeriach/hurtowniach kosmetycznych i porównuję ich ceny. Kiedy jednak przedstawiam kosmetyki na blogu, podaję ich orientacyjne ceny z drogerii (Rossmann, Hebe itp.), by mieć pewność, że taka sama cena obowiązuje zarówno w Gdańsku, jak i Krakowie. 

Napiszcie w komentarzach, gdzie zazwyczaj kupujecie kosmetyki (stacjonarnie/przez internet). Jeśli jesteście z Krakowa, dajcie znać, czy Drogeria Pigment jest Wam znana ;).

No comments:

Post a Comment

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)