Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 29 November 2016

Colours of autumn- Golden Rose Rich Colour 28 & Astor Perfect Stay Gel Color 020

Zakochałam się w tym pięknym śliwkowym odcieniu od Golden Rose i koniecznie musiałam go mieć w swojej lakierkowej kolekcji. Tym samym poszerzył on gamę ciemniejszych kolorów w mojej kosmetyczce i doskonale uzupełnił jesienny manicure. 


Lakierom Golden Rose jestem wierna już od dobrych kilku lat. O ile seria Rich Colour początkowo mnie nie zachwyciła, tak seria Paris przypadła mi do gustu już przy pierwszym użyciu. Biorąc do ręki ten egzemplarz, nie zastanawiałam się, z której serii on pochodzi (piękny kolor zdecydowanie wziął górę), ale nie zawiodłam się- jest RE-WE-LA-CYJ-NY, a jakością i pigmentacją dorównuje swoim droższym kolegom, np. granatowej wersji Astora, którą również możecie podziwiać na zdjęciu. 

W przypadku lakieru Golden Rose, zdecydowałam się na położenie dwóch cieńszych warstw lakieru. Jedna grubsza warstwa granatowego Astora dała pożądane krycie. Efekt głębszego granatu na paznokciach, dzięki dwóm cieńszym warstwom, możecie zobaczyć tutaj: All Eyes On You! Perfekcyjny lakier do paznokci- Astor Perfect Stay Gel Color 020.  

Na zdjęciach macie okazję zobaczyć paznokcie po trzech dniach od malowania. Gdzieniegdzie widać już drobne otarcia, jednak spokojnie będę mogła nacieszyć się tym manicurem jeszcze przez kilka kolejnych dni. 

Tym, czego używam, aby przedłużyć żywotność kolorowego lakieru na paznokciach, podzielę się w kolejnym paznokciowym wpisie.  





Jak Wam się podoba moje zestawienie? Co aktualnie nosicie na swoich paznokciach? Stawiacie na jesienne, a może już zimowe kolory?

No comments:

Post a Comment

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)