Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 3 October 2016

Koniec z zadziorkami! Czym nawilżać skórki wokół paznokci? 3 z 6 niezawodnych produktów z różnych półek cenowych. Część 1.

Jesień niekorzystnie wpływa na nasze dłonie i skórki wokół paznokci. Silnie wysuszające detergenty, których na co dzień używamy w domu, również nie sprzyjają ładnym dłoniom. Nawet najstaranniej wykonany manicure nie będzie wyglądał estetycznie, gdy skórki wokół paznokci będą suche. Jeśli narzekasz na często pojawiające się zadziorki, ten post jest dla Ciebie, gdyż sekret ładnych dłoni i skórek tkwi w ich nawilżaniu!

Zapraszam zatem na wpis, w którym podzielę się z Tobą sposobami na skuteczne nawilżenie zarówno skórek wokół paznokci, jak i dłoni. Zestawię produkty z różnych półek cenowych, które możesz nabyć w drogerii, aptece czy zielarskim, oraz zabiegi, które możesz samodzielnie wykonać z wykorzystaniem olejów dostępnych w Twojej kuchni. Dziś 3 z 6 wypróbowanych przeze mnie produktów. Kolejna "trójka" już za tydzień! Mam nadzieję, że przedstawione przeze mnie propozycje skłonią Cię do wykorzystywania którejś z nich na co dzień.

Jeśli Twoje paznokcie wymagają jesiennej regeneracji, polecam Ci mój ostatni wpis: Jak dbać o paznokcie? 6 kroków do pięknych i sprężystych paznokci. Produkty do pielęgnacji, które polecam.



Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci Eveline
  

To mój najnowszy nabytek, z którym praktycznie nie rozstaję się od jego zakupu. Ma bardzo przyjemny, cytrusowy zapach. Oliwkę aplikuję kilka razy dziennie, na zasadzie "kiedy mi się przypomni". Dla lepszego efektu staram się od razu wsmarować ją w skórki. W swoim składzie posiada olej z avokado, olej ze słodkich migdałów oraz witaminy: A, E, F. Przyznam szczerze, że oliwka nie daje tak rewelacyjnych efektów w postaci nawilżenia skórek, jak chociażby olej kokosowy, jednak lubię ja za to, że mogę ją mieć przy sobie i w każdej chwili użyć. Na dłuższą metę jestem z niej jednak zadowolona, ponieważ skórki wyglądają na nawilżone. Jest bardzo wydajna. Mam ją od kilku tygodni, a mimo wszystko praktycznie nic z niej nie ubyło. Jedno zamoczenie pędzelka w olejku wystarcza na pokrycie skórek co najmniej wokół pięciu paznokci. Bardzo dobrze się sprawdza w połączeniu z produktem z Sally Hansen, o którym przeczytasz poniżej. Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci Eveline (Rossmann, cena- 13,99zł/12 ml).


Sally Hansen Cutie Eraser + Balm
  

Skoncentrowany balsam o dosyć intensywnym, ale ciekawym zapachu, zamknięty w małym, okrągłym opakowaniu. Powstał na bazie białej herbaty i ogórka. Ma dwojakie zastosowanie- złuszczające i nawilżające. Mimo tego, iż balsam wygląda jak cukiereczek do schrupania, nie przypadł mi do gustu sposób jego aplikacji. Posiadaczki dłuższych paznokci mogą mieć problem z zamoczeniem wyłącznie opuszka palca w balsamie. Ponadto po wsmarowaniu balsamu w skórki, moje dłonie się kleją i najchętniej umyłabym je, choć nie powinnam, by nie zmyć produktu z paznokci. Niemniej jednak sama skuteczność balsamu zasługuje na pochwałę. Używam go na noc w połączeniu ze wspomnianą powyżej oliwką do paznokci Eveline- najpierw wsmarowuję balsam SH w skórki, następnie przejeżdżam je pędzelkiem nasączonym oliwką i tak kładę się spać. Rano skórki są wyraźnie nawilżone. Da mnie ten balsam jest jednak trochę nieporęczny, dlatego używam go wyłącznie w domu na noc. Sally Hansen Cutie Eraser+ Balm (Rossmann, cena- 22,69zł/8 g).    


Nierafinowany olej kokosowy
  

Zdecydowanie mój ulubieniec, z którego korzystam głównie wieczorami, kilka razy w miesiącu. Jestem pewna, że najpierw urzeknie Cię jego zapach, a potem szerokie zastosowanie i osiągnięte korzyści. Dzisiaj jednak skupię się na jego właściwościach nawilżających. W ostatnim poście poświęconemu paznokciom wspominałam, że rozpuszczony olej kokosowy można wykorzystać zamiast kremu do rąk na noc. Aby jednak wzmocnić efekt, warto nabyć rękawiczki kosmetyczne i po wsmarowaniu w dłonie oleju, założyć je do snu. Po całonocnej kuracji olejem kokosowym obudzisz się z gładką i nawilżoną skórą dłoni. Efekty widoczne są już po pierwszym razie, dlatego warto spróbować!

Gdzie kupuję olej? Zazwyczaj przez internet w słoiku o pojemności 900 ml. Dla mnie ważne jest, by był nierafinowany, tłoczony na zimno (co pozwala na zachowanie wszelkich wartości odżywczych). Najbardziej opłaca się zakupić od razu większy słoik. Zawartość wykorzystasz zarówno w kuchni, jak i kosmetyce. Nierafinowany olej kokosowy (cena- ok. 40 zł/900 ml).

Link do drugiej części wpisu: Czym nawilżać skórki wokół paznokci. 3 z 6 niezawodnych produktów z różnych półek cenowych. Część 2.

A jakie są Twoje sposoby na nawilżanie skórek wokół paznokci? Czy któryś z powyższych produktów jest Ci znany? Zapraszam do dyskusji. 

No comments:

Post a Comment

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)