Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 3 September 2016

Od kuchni: Tarta z malinami i serkiem mascarpone #1

Średnio raz dziennie ogarnia mnie ochota na coś słodkiego. Niestety nie zawsze mój mózg daje się oszukać słodkim batonem, więc coraz częściej zdarza mi się coś upiec. Nie tak dawno dwa dni z rzędu piekłam ciasto i muffiny z jagodami..., teraz zdecydowałam się na wykorzystanie słodkich malin. Kiedy tylko je kupiłam, wiedziałam, że powstanie z nich coś dobrego ;).

Jeśli zatem szukacie SZYBKIEGO przepisu BEZ PIECZENIA na tartę z owocami, polecam Wam ten, który zaczerpnęłam ze strony Moje Wypieki <klik>.  Kwaśniejsze maliny doskonale przełamują słodki smak kremu i ciasteczkowego spodu, dlatego uważam, że równie dobrze smakowałaby wersja z borówkami amerykańskimi, jagodami czy jeżynami.

Do spodu wykorzystałam duże opakowanie Hitów (258 g) i 4 opakowania małych herbatników (4 x 14g) z Biedronki oraz nieco więcej gorzkiej czekolady niż zostało to podane w przepisie. Wszystko dlatego, że średnica mojej formy była o 2 cm większa niż p. Doroty i bałam się, że nie starczy mi składników do stworzenia ładnej podstawy. Zupełnie niepotrzebnie, bo ostatecznie nie wykorzystałam całej masy do wyłożenia spodu. Do wykonania tej tarty zużyłam nieco ponad 400g malin. A oto efekty:








Nie minął jeszcze dzień od zrobienia tarty, a już jej nie ma. Kolejny przepis ląduje w moim przepiśniku. Zostało mi jeszcze sporo mleka skondensowanego, także prawdopodobnie tartą uraczę rodzinę jeszcze raz w tym tygodniu ;).

Jeśli jesteście kuchennymi leniuszkami, ten przepis jest dla Was. Gwarantuję, że się uda!

No comments:

Post a Comment

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)