Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 29 August 2016

All Eyes on you! Perfekcyjny lakier do paznokci- Astor Perfect Stay Gel Color 020

Uwielbiam granat zarówno na paznokciach, jak i na ubraniach. Według mnie kolor granatowy oraz złoto potrafią stworzyć bardzo eleganckie połączenie. Długo szukałam porządnego lakieru w tym kolorze. Niestety te, które dotąd miałam w swojej niewielkiej kolekcji, nie kryły wystarczająco płytki paznokcia nawet po dwóch grubszych warstwach. Jeśli zatem chcecie poznać mój granatowy ideał- zapraszam do czytania dalej ;). 


Tym razem połączenie granatu, beżowego i złotego było nieprzypadkowe. Postawiłam właśnie na tę kolorystykę ze względu na sukienkę w podobnych odcieniach, którą założyłam na wesele. Ponieważ sama w sobie była dosyć strojna, zdecydowałam się na trochę skromniejsze paznokcie.  


Jaki lakier zasłużył sobie na to, by poświęcić mu post? Astor Perfect Stay GEL COLOR (no light) o numerze 020- All Eyes On You. Położenie jednej grubszej warstwy lakieru nie wymaga położenia drugiej, aczkolwiek, według mnie, dwie cieńsze warstwy dają lepszy efekt w postaci głębszego koloru. Na zdjęciach możecie zobaczyć zatem, jak prezentują się dwie warstwy.  


Zapraszam Was również do wpisu: Jak naklejam ćwieki na naturalne paznokcie . Wówczas, gdy ćwieki nie były jeszcze tak popularne na paznokciach, brakowało mi tego typu instrukcji krok po kroku. Dlatego na podstawie swoich prób i błędów stworzyłam miniporadnik, w którym opisuję, jak aplikować ozdoby na kolorowy lakier, by cieszyć się nimi jak najdłużej. 

Świetna jakość tego lakieru wiąże się z wydaniem kilku złotych więcej, niż gdy płaciłam za lakiery z mojej ulubionej serii Paris- Golden Rose, a których jakość jest również bardzo dobra. Zdaję sobie sprawę, że 17 zł za buteleczkę to niemało, jednak w tym przypadku jestem zupełnie usatysfakcjonowana jakością jej zawartości.

Jak się okazało kilka dni później, 17 zł za 12 ml lakieru zakupionego w zwykłej drogerii to całkiem mało w zestawieniu z tym samym lakierem kupionym w Rossmannie, gdzie jego cena była o 7 zł wyższa! Zwracajcie zatem uwagę , gdzie kupujecie kosmetyki- nie zawsze warto płacić za ten sam kosmetyk kilka lub kilkanaście złotych więcej tylko dlatego, że stał on na półce w znanej drogerii ;).  

Użyte lakiery: /baza: Nail Tek Foundation II/, /kolor I: Astor Perfect Stay GEL COLOR (no light)- 020 All Eyes on You/, /kolor II: Golder Rose 60 sec Express Dry- 17/, /ćwieki- AllePaznokcie/, /top coat: Sally Hansen Insta Dri/. 

Dajcie znać, co sądzicie o tym zdobieniu. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie komentarz poniżej.


11 comments:

  1. Piękne paznokcie, idealnie dobrałaś kolory.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. granat rządzi ! nawet mam teraz mojego ulubioneg semilaca w takim odcieniu na pazurkach ;D

    ReplyDelete
  3. piękne paznokcie! aż się chyba nimi zainspiruje i zrobię podobne! :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/dzis-powietrze-pachnie-jak-ostatni.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zachęcam, jeśli zrobisz podobne- daj znać, chętnie je zobaczę ;)

      Delete
  4. przepięknie zrobione, śliczne kolory!

    ReplyDelete
  5. Bosko wyszło :) ja niestety ledwo lewą rękę potrafię prosto pomalować a prawa to zazwyczaj koszmar xd więc zazdroszczę talentu :) a połączenie przepiękne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, aczkolwiek ja też czasami mam problem z ładnym pomalowaniem sobie paznokci, czy to na prawej, czy na lewej ręce. Myślę, że w tym przypadku to nie tyle jest talent, co wprawa ;).

      Delete
  6. Posiadam niestety tylko jeden w swojej kolekcji, gdyż cena jest jaka jest... dwadzieścia kilka złotych za lakier to dużo. Ale naprawdę można polecić produkt. Tu sprawdza się zasada wysoka cena=wysoka jakość.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    ReplyDelete
  7. Posiadam niestety tylko jeden w swojej kolekcji, gdyż cena jest jaka jest... dwadzieścia kilka złotych za lakier to dużo. Ale naprawdę można polecić produkt. Tu sprawdza się zasada wysoka cena=wysoka jakość.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy na lakiery, też nie jestem rozrzutna, ponieważ wiem, że prawdopodobnie nie użyję go więcej niż 3-4 razy. Zgadzam się z Tobą, że w przypadku tego egzemplarza wysoka cena jest równa wysokiej jakości. Dawno nie miałam tak fajnego lakieru. Pozdrawiam ;)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)