Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 18 October 2013

MINIporadnik: Jak naklejam ćwieki na naturalne paznokcie?

Długo nosiłam się z zamiarem zakupu ćwieków. Głównie obawiałam się tego, że nie będę potrafiła ich aplikować na paznokcie a przez to- szybko odpadną. Ćwieki nie posiadają żadnego rodzaju kleju, dlatego częściej spotyka się je jako zatopione w żelu (mowa o tipsach), aniżeli na naturalnych paznokciach. 
Przeglądając kilka polskich i zagranicznych blogów, na których dziewczyny pokazywały swoje naturalne paznokcie przyozdobione ćwiekami, sama postanowiłam pokombinować z ozdobami. 
W czym tkwił problem? Nigdzie nie znalazłam instrukcji, jak poprawnie naklejać ćwieki, by trzymały się kilka dni a przy tym nie ścierały się.

Zwykle dostaję masę pytań od dziewczyn, czy ćwieki nie odpadają, a jeśli tak, to po jakim czasie, czy można w nich wykonywać normalne prace domowe, czy się nie ścierają...

Na podstawie swoich prób i błędów stworzyłam mały poradnik, który być może i Wam się przyda. Jest w formacie jpg., więc możecie go sobie skopiować bądź nawet wydrukować ;)


Ta technika pozwala mi się cieszyć pełnym kompletem ćwieków nawet 4-5 dni. Po tym czasie zdarza się, że pojedynczy ćwiek odpadnie (głównie z prawej ręki, ponieważ jestem praworęczna). Myślę, że to i tak długi czas, szczególnie, że wykonuję normalne prace domowe, takie jak: sprzątanie, pranie ręczne, mycie naczyń... . Jeśli ćwieki nie są naturalnie srebrnego koloru (czarne, złote, czerwone) istnieje też większe prawdopodobieństwo, że emalia będzie się z nich zdzierać do koloru srebrnego (zwłaszcza, jeśli nałożycie tylko jedną warstwę Top Coatu).

Ćwieki nabywam przez internet, w sklepie AllePaznokcie.


Na koniec jeszcze kilka zdjęć moich naturalnych paznokci przyozdobionych ćwiekami. Klikając w zdjęcia przenosicie się do posta:





Kraków i okolice! Jeśli chciałybyście mieć podobny manicure na swoich paznokciach a czujecie, że same temu nie podołacie, chętnie podejmę się malowania Waszych paznokci. Odezwijcie się do mnie w komentarzu lub po prostu- napiszcie maila: karinakotulska@op.pl. Chętnie Was poznam!

Mam nadzieję, że ten MINIporadnik się Wam przyda. Dajcie znać, czy będziecie próbowały same tak ozdobić paznokcie.





Tekst przeczytasz także na: www.beautybook.pl 

17 comments:

  1. Replies
    1. Super! Mam nadzieję, że poradnik się przyda :)

      Delete
  2. Zawsze wtapiałam żelem ozdoby. Jeszcze nigdy na lakier bałam się ze odpadnie. Na pewno spróbuje twojej metody:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie! Myślę, że mniej zrobisz szkody paznokciom, jeśli zrobisz to na naturalnych paznokciach.

      Delete
  3. fajny poradnik :D ja zazwyczaj cwieki czy innego tego typu ozdoby nakładam na bezbarwny lakier lub top coat za pomocą wykałaczki a , żeby nic nie odpadło przy nakładaniu na paznokciec to koncówke delikatnie mocze w lakierze bezbarwnym lub top coat zależy co mam po ręka :D no i na koniec obowiązkowo top coat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twój sposób też jest bardzo przydatny :) W sumie to nie ma znaczenia, czy ćwieki nakleja się na top coat, czy kolorowy lakier. Ja jednak wolę na lakier, ponieważ dzięki temu mogę spokojnie nałożyć dwie warstwy topu bez długiego czekania na wyschnięcie całości. Jeśli Ty natomiast po nałożeniu ćwieków nakładasz tylko jedną warstwę topu, to wychodzi i tak na to samo :)

      Delete
  4. Bardzo fajny pomysł na post. Ja ćwieki i inne ozdoby nakładam na top coat i z pomocą mi idzie sonda, którą wcześniej lekko mocze w tym topie i potem dociskam ta sondą te ozdoby. Polecam o wiele łatwiejszy sposób bo też robiłam wcześniej pędzelkiem a potem wykałaczką. Witam koleżankę po fachu z BeautyBook.pl ja też tam wrzucam swoje posty :) tak trafiłam do Ciebie teraz. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie bardzo mi miło :)
      Ja akurat nie posiadam oryginalnej sondy, używam szpilek z dużymi główkami, ale spróbuję Twojego sposobu. Być może okaże się o wiele praktyczniejszy niż mój :) Pozdrawiam

      Delete
  5. Świetne kolorki! Ostatnio też wyczarowałam cudo z http://badanga.pl/Promocja/5873/Peggy-Sage--Lakier-do-paznokci

    ReplyDelete
  6. Super poradnik :) Myślę, że za jakiś czas może pokuszę się o przetestowania na własnych paznokciach.
    Szkoda, że do Krakowa mam tak daleko....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tym bardziej żałuję, że nie mogłabym się zająć Twoimi paznokciami:(

      Delete
  7. Świetny poradnik, bardzo przydatne i fajne informacje

    ReplyDelete
  8. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny poradnik - ja za każdym razem gdy przyklejam ćwieki, to odpadają :( Muszę to przetestować.

    ReplyDelete
  10. Nie wiem skąd tego bloga znalazłam, ale wygląda na prawdę spoko :)

    ReplyDelete
  11. Wow, wygląda super. Jestem pod mega wrażeniem.

    ReplyDelete
  12. Bardzo mi się podoba ten blog. Paznokcie super. Spróbuje takie sobie zrobić. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)