Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 17 October 2013

Delikatne zdobienie z czarnym pazurrrem!

Ten manicure miał nie pojawiać się na łamach bloga, ponieważ myślałam, że będzie istną kopią jednego z poprzednich, który miałyście okazję zobaczyć, o TUTAJ.
Stwierdziłam jednak, że jestem znudzona słodkimi różowymi zdobieniami, więc chciałam je przełamać czymś znacznie ostrzejszym. Zdecydowałam się na klasyczną czerń w nietuzinkowym wydaniu- Golden Rose Jolly Jewels 117. 


Połyskujące drobinki przypominają mi rybią łuskę, ale jednocześnie złoty motyw w tym przypadku wydaje mi się być niezwykle elegancki. Przed nałożeniem Golden Rose JJ polecam nałożyć jedną warstwę czarnego, dobrze kryjącego lakieru (ja wybrałam Bell Glam Wear412). Pozwoli to na uzyskanie jeszcze głębszego koloru. JJ co prawda posiada czarny pigment, ale nie jest on na tyle kryjący, by za pierwszym razem uzyskać efekt, jak na zdjęciu.

Do zdobienia standardowo użyłam ćwieków w postaci czarnych rombów. Całość ozdobiłam złotym linerem.

Ten manicure, który widzicie na zdjęciach ma już trzy dni. Trzyma się całkiem nieźle, jak na prace domowe, które wykonuję rękoma (mycie naczyń, pranie czy częste stukanie paznokciami o klawiaturę). Na chwilę obecną widoczne są tylko drobne otarcia czarnego lakieru. Żaden ćwiek jeszcze nie odpadł.

Wiele osób pyta, czy takie ćwieki nie odpadają zaraz po ich nałożeniu na paznokcie. Moja odpowiedź brzmi: NIE! ale... reszty dowiecie się w kolejnym poście, w którym zamieszczę kilka przydatnych rad dotyczących nakładania ćwieków :)

Użyte lakiery: /baza: Killys- Preparat do Paznokci Witaminowa Bomba/, /baza kolor: Golden Rose with Protein 330/, /złoty liner- Delia art mini nr 16/, /kolor- kciuk i serdeczny- Golden Rose Jolly Jewels 117/, /ćwieki- AllePaznokcie/, /top coat Sally Hansen Insta Dri/.

Jak oceniacie zdobienie? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)


P.S. Kraków i okolice! Jeśli chciałybyście mieć podobny manicure na swoich paznokciach a czujecie, że same temu nie podołacie, chętnie podejmę się malowania Waszych paznokci. Odezwijcie się do mnie w komentarzu lub po prostu- napiszcie maila: karinakotulska@op.pl. Chętnie Was poznam!

Więcej zdjęć moich zdobień znajdziecie TUTAJ.


15 comments:

  1. rewelacja! bardzo, ale to bardzo mi się podoba. ;)

    ReplyDelete
  2. Piękny mani! z chęcią bym na taki się do Ciebie wybrała, no ale cóż do Krakowa mam spory kawałek :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie to dobra okazja do odwiedzenia też Krakowa :)

      Delete
  3. Cudowny mani!! Niezwykle elegancko się prezentuje, cudo!

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba :) od razu wyobraziłam sobie te paznokcie jako dodatek do jakiejś eleganckiej, czarnej sukni :)

    ReplyDelete
  5. prześliczne zdobienie! masz kobieto pomysły! ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Ci Kobieto za miłe słowa :)

      Delete
  6. Zakochałam się *__* Przepiękne zdobienie!! <3

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie wyglądają, podobają mi się takie rozwiązania

    ReplyDelete
  8. Super, super i jeszcze raz super. Przecudne te pazurki.

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)