Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 23 September 2013

Złoto w eleganckim wydaniu

Wybaczcie mi długaśną przerwę w pisaniu. Ostatnie dwa tygodnie minęły mi niezwykle szybko i intensywnie, co spowodowało zastój na blogu. Nie obiecuję też, że zacznę pisać teraz regularnie, tak jak kiedyś. W najbliższych dniach czeka mnie przeprowadzka, studia i nie wiem, jak przełoży się to na blogowanie.



Chciałabym Wam przedstawić kolejną odsłonę paznokci tzw. "na bogato". Te powstały z myślą o weselu, na którym byłam dwa dni temu. Ponieważ sama sukienka i dodatki były skromne, mogłam sobie pozwolić na małe szaleństwo w postaci złotych elementów na paznokciach.





Na kciuku i serdecznym dla przełamania nudy dokleiłam ćwieki w kolorze złota i czerni. Może się Wam wydawać, że czerń kompletnie nie pasuje do pastelowych tonów, aczkolwiek wybiegłam myślami naprzód i zdecydowałam się na czarne ćwieki ze względu na ciemne akcenty na moich butach (chociaż nie wiem, czy paznokcie mają coś wspólnego z butami :P). 

Siostrze mojego M. zrobiłam niemal identyczny manicure jak mój, jednak postawiłam na srebrne paseczki i ćwieki. Być może uda mi się zrobić jeszcze zdjęcie tych paznokci.

Ćwieki naklejałam na świeżo pomalowane paznokcie na kolor. Niedoschnięty lakier daje możliwość na jeszcze delikatne poprawki i przemieszczanie ćwieków, jeśli przykleiłyście je nie w tym miejscu, w których chciałyście. Grubsza warstwa szybkoschnącego top coatu spowoduje, że małe ubytki w kolorowym lakierze będą niewidoczne. Jestem zwolenniczką dwóch warstw top coatu na paznokciach, gdzie przyklejałam ćwieki. Większe prawdopodobieństwo, że ćwieki nie odpadną w najmniej oczekiwanym momencie. Ja wciąż cieszę się kompletem ćwieków od 4 dni :).

Użyte lakiery: /baza: Eveline- 8w 1 Total Action/, /baza kolor:  Golden Rose with Protein 330/, /złote paseczki i baza-kolor na serdecznym- Delia Art mini 16/, /ćwieki- AllePaznokcie online/, /top coat- Sally Hansen Insta-Dri/.

Czekam na Wasze krytyczne opinie :)

24 comments:

  1. piękne, jak kreacja skromna to paznokciowe szaleństwo wskazane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I takie też szaleństwo się odbyło :)

      Delete
  2. genialne! wszystko do siebie jak najbardziej pasuje. :D

    ReplyDelete
  3. świetnie to wymyśliłaś:)wyszło przepięknie:)

    ReplyDelete
  4. przepiękne! na bogato ale fantastycznie! ;) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  5. Ale genialne połączenie! :D
    Też chcę taki piękny mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma sprawy, jeśli jesteś z Krakowa lub okolic Kielc, możemy coś wymyślić :)

      Delete
  6. Piekny mani! Bardzo podobają mi się ćwieki, nie sa zbyt odstające i ładnie się prezentują na paznokciach ;) Pozdrawiam i zapraszam ;))

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  8. Ja nie mogę mieć żadnych cekinó na paznokciach bo zaraz mnie korci,żeby je wydrapać;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak zrobiłam z jednym ćwiekiem, ale nieźle się namęczyłam, żeby go wydrapać :P

      Delete
  9. Prezentują się rewelacyjnie, super pomysł.

    ReplyDelete
  10. Fajne zdobienie, mnie najbardziej podobają się te paznokcie z paseczkami :)

    ReplyDelete
  11. Super to wygląda,bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę tak pięknie zrobionych zdjęć, zupełnie nie wychodzi mi fotografowanie dłoni i paznokci, piękne zdobienie i piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  13. Tworzysz bardzo fajne wzorki, ja niestety nie umiem i nie mam cierpliwości :) Obserwuję.

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)