Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 7 September 2013

Gold, Studs & Chic

Mój początkowy zamysł na te paznokcie miał się ograniczyć jedynie do kilku ćwieków na jednym paznokciu i skromnego elementu w postaci kilku pacnięć złotego lakieru. Stało się zupełnie inaczej- z delikatnych paznokci powstały bardziej zadziorne z delikatnym niezachowaniem umiaru w złocie :P Choć na początku nie mogłam przyzwyczaić się do ilości świecidełek, w końcu się przekonałam i uważam, że wcale nie wyszło tragicznie :)



Po raz pierwszy zdecydowałam się na motyw z ćwiekami. Ich zakup kusił mnie już przez dłuższy czas. Szukałam ćwieków niejednokrotnie, ale nigdy nie trafiłam na szeroki wybór kolorów, czy kształtów. W dodatku koszt przesyłki przewyższał wartość samych zakupów, więc było to kompletnie nieopłacalne. W końcu trafiłam na sklep AllePaznokcie i udało mi się dobrać takie ćwieki, jakie chciałam. Te, które widzicie na zdjęciach to wypukłe okrągłe 2mm w kolorze przypominającym trochę czerwone złoto.

Jeśli chodzi o wytrzymałość ćwieków na paznokciach, wszystko zależy od trybu życia, jaki prowadzimy. Mój- typowo wakacyjny- ogranicza się jeszcze do słodkiego leniuchowania i w ciągu dwóch dni straciłam jedynie dwa ćwieki (prawdopodobnie w autobusie). Równie ważny jest fakt, na co je przyklejamy. Ja zrobiłam to na świeżo pomalowane kolorem paznokcie (w tym przypadku na kolorowe kropki), odczekałam kilka minut i całość (łącznie z ćwiekami) pokryłam top coatem.



Ten manicure będzie pasował do stylizacji jednokolorowych i nieprzesadzonych we wzory. Zarówno kropki i kolor bazowy można podmienić na coś innego. Wahałam się jeszcze nad połączeniem moreli z miętą, jednak taki manicure byłby bardzo podobny do tego, który ostatnio Wam pokazywałam, a mnie zależy na tym, by pokazywać Wam inne zestawienia kolorystyczne...

Szczegółowo, jak aplikować ćwieki na paznokcie, by z ładnego manicure nie powstała klapa, opiszę w jednym z kolejnych postów. Takiej informacji zabrakło mi właśnie w internecie, kiedy sama byłam tym faktem zainteresowana. 

Użyte lakiery: /baza- Nail Tek Foundation I/, /baza kolor- Golden Rose Paris 235/, /złote linie- liner  zakupiony na AllePaznokcie/, /kropki- Mariza 43/, /ćwieki- AllePaznokcie/, /top- Top Coat Insta Dri Sally Hansen/.

Jaka jest Wasza opinia...?


32 comments:

  1. Świetne :D Bardzo mi się podobają takie zdobienia, przekonałaś mnie do zakupu ćwieków :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się. Ćwieki potrafią wzbogacić niejeden manicure.

      Delete
  2. Wydaje się być całkiem prosty do wykonania, ale mimo wszystko nie na moje nerwy ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z "doświadczenia" mogę powiedzieć, że nałożenie ćwieków zajmuje mało czasu, ale trzeba się bardzo przy tym skupić :P

      Delete
  3. Rewelacja! bardzo oryginalny przede wszystkim

    ReplyDelete
  4. moim zdaniem ani trochę nie są przesadzone, po prostu świetne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dla mnie duży komplement, dziękuję :)

      Delete
  5. wyglądają niesamowicie fajnie! :)

    ReplyDelete
  6. pięknie wyglądają! nie są ani nudne, ani przesadzone. Delikatne, kobiece. Piękne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, bo na początku myślałam, że są zbyt świecące.

      Delete
  7. świetne są i to połaczenie kolorów kurde super :D

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł, zapraszam też do siebie po nowe inspiracje :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądają te ćwieki :)

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny pomysł! jak dla mnie nie na co dzień, ale na jakąś imprezę będzie idealny!! :)

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł i genialne wykonanie - efekt: niesamowicie piękne pazurki :D
    Bardzo mi się podoba Twoje zdobienie :D

    ReplyDelete
  12. Super! Zestawienie kolorów bardzo mi się podoba, super zdobenie! :D

    ReplyDelete
  13. wyszło świetnie :) bardzo podoba mi się wykonanie :)

    ReplyDelete
  14. pięknie :D suuuper zdobienie :D

    ReplyDelete
  15. Super! Mnie też zachęciłaś do kupna ćwieków :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, czekam zatem na linka do zdobienia :)

      Delete
  16. Super stylizacja paznokci ;) Właściwie przekonała mnie do zakupu ćwieków ;) Pozdrawiam, zapraszam i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  17. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Cudowne wykonanie i sliczne pazurki ;)

    ReplyDelete
  18. wyszło bardzo ładnie, świetny efekt

    ReplyDelete
  19. jak dla mnie zdobienie rewelacja:)piękne są te pazurki :)

    ReplyDelete
  20. świetne zdobienie i bardzo ładne zadbane paznokcie!
    trafiłam na Twój blog przez fb i już zostaję!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie komentarze zdecydowanie najbardziej mnie cieszą. Dziękuję i już do Ciebie zaglądam :)

      Delete
  21. paznokcie wyglądają pięknie, super wkomponowane perełki!

    ReplyDelete
  22. Cudo, a serdeczny mnie zachwycił :)

    ReplyDelete
  23. Wyglądają przepięknie. Chętnie widziałabym takie u siebie.
    Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)