Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 1 September 2013

Apricot & pistachio nails

Dopadłam w drogerii idealnie morelowy kolor, o jakim myślałam przez dłuższy czas. Po nałożeniu jednak bardziej przypomina mi on lody zabajone. Połączyłam go z delikatną miętą (pistacją) i szarością, by stworzyć kompozycję bardziej pastelową niż neonową, w której ostatnio się lubuję.
Wzory, jakie tym razem zastosowałam (albo- jak zwykle), to linie i kropki. Po pokryciu paznokcia morelową bazą, na brzegu wyrysowałam dosyć grubą szarą kreskę. Ponieważ kreski w moim wykonaniu nie należą ani do najładniejszych, ani do najszybszych w wykonaniu, z drugiej strony używając szpilki zrobiłam falbankę z kropek (która powstaje w wyniku ich połączenia).
Na środku również możecie zobaczyć tę falbankę, która nie na każdym paznokciu wyszła idealnie.

Myślę, że równie dobrze sprawdziłyby się takie kompozycje kolorystyczne jak: morela-mięta-róż, żółty-szary-błękit, biel-błękit-róż, lila-mięta-biel... i wiele, wiele innych :) Ważne by kolorowa baza różniła się (ale nie wyróżniała) od wzorków. Jeśli natomiast chcemy, by kolorowa baza grała pierwsze skrzypce, niech wzorki zdecydowanie kontrastują z nią (np. neonowy róż zgrajmy z dobrze kryjącą bielą). 

Użyte lakiery: /baza- Nail Tek Foundation I/, /baza kolor- Golden Rose Paris 235/, /wzorki: pistacja- Delia Coral Prosilk 179, szary- Golden Rose with Protein 348/, /top coat- Golden Rose Gel Look (tym razem nałożony na wyschnięty lakier;))/.

Jak Wam się podoba takie delikatne połączenie? ;)

18 comments:

  1. Jejku ślicznie Ci to wyszło! :)
    Ładnie wyglądają te kolorki razem, jasnoróżowa podstawa też była by świetna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, ale na razie cieszę się moją morelką. W ogóle wszystkie kombinacje pastelowe byłyby tutaj odpowiednie :)

      Delete
  2. bardzo fajny wzorek :D śliczne to połączenie kolorków ;)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Taki właśnie był mój zamiar :)

      Delete
  4. Bardzo mi się podoba takie połączenie :)
    świetny odcień ma ta morelka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogłam sobie odmówić jej kupna :)

      Delete
  5. ciekawie wyszło, łądne połączenie ;)

    ReplyDelete
  6. fajniutkie :) podobają mi się wzorki, niby takie niepozorne, a wyglądają naprawdę dobrze :)

    ReplyDelete
  7. Ale boski :D I te kolorki :)

    ReplyDelete
  8. ładnie, bardzo ciekawe połączenie, takie delikatne :)

    ReplyDelete
  9. fajny wzorek :) przyciągający uwagę :) osobiście użyłabym czegoś innego niż szarego na brzegach, ale takie połączenie też mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten szary też tu nie wygląda tak jak na żywo. W rzeczywistości nie jest taki blady.

      Delete
  10. połączenie kolorów podoba mi się bardzo :) lubię pomarańcz, a w zestawieniu z miętą i szarością wygląda świetnie!
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  11. Po prostu piękne :)
    Świetny dobór kolorów!
    Zapraszam do mnie - http://lifeisyourcreation88.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)