Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 13 August 2013

Pepper and chili


Biorę się za takie zdobienia tylko wtedy, kiedy nie mam pomysłu na coś bardziej kreatywnego. Myślę, że nie wyszło tragicznie, aczkolwiek- stać mnie na więcej. Wyszło coś na zasadzie połączenia grubego pieprzu z chili...







W różnym świetle kolor bazowy inaczej się prezentuje. Do tego zdobienia wykorzystałam lakiery Bell (niestety bez numerków). Nie muszę powtarzać, że urzeka mnie nie tylko ich krycie, intensywność kolorów, ale i wytrzymałość. 

Dajcie znać, co sądzicie o zdobieniu... :)

12 comments:

  1. Bardzo mi się podoba :D Takie proste, ale charakterystyczne :)

    ReplyDelete
  2. śliczne paznokcie. podoba mi się dodatek czarnych kropek., jak u biedronki trochę :)

    ReplyDelete
  3. prosto i fajnie, ladnie wyglada :)

    ReplyDelete
  4. Czym robiłaś te kropki? Są idealnie równe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko i wyłącznie główkami szpilek. Na lewej ręce wyszły faktycznie idealnie równe, na lewej- już gorzej :)

      Delete
  5. Uwielbiam kropki i kropeczki na paznokciach! Wyszło idealnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tym ideałem to troszkę bym polemizowała, ale ostatecznie nie wyszło źle :)

      Delete
  6. ale słodkie ;d takie biedronkowe ;)

    ReplyDelete
  7. Mi się kojarzy z jakimś jadowitym gadem przez te kolory :D fajne

    ReplyDelete
  8. Po pierwsze to super szablon, po drugie tak sobie wyniuchałam u Ciebie na blogu ten post, ale rewelacyjnie to wygląda ! Bardzo stylowo. Ja w ogóle do wielu rzeczy używam lakierów z Bell, są naprawdę dobre jakościowo jak na razie zdążyłam się przekonać . No, ale tutaj dopasowałaś świetnie te dwa kolorki :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)