Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 3 August 2013

Neon Bubbles

Dziś połączenie neonowej zieleni, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia, z delikatną bielą. 




W tej chwili moje paznokcie przechodzą okres rekonwalescencji w związku z czym publikuję manicure, które wykonałam jakiś czas temu na wakacjach. Paznokcie pod wpływem częstego zmieniania kolorów zaczęły się trochę rozdwajać, a ja, by nie pogorszyć stanu, postanowiłam powrócić do kuracji z Nail Tekiem.

Lakiery, których użyłam:
baza: Nail Tek Maintenance Plus
baza kolor: Golden Rose Paris 03
kropki: Vipera (niestety bez numerka)
Kropki standardowo wykonałam za pomocą szpilek o różnej wielkości główkach.

Jak podoba się Wam zdobienie?

28 comments:

  1. Niesamowicie to wygląda :)

    ReplyDelete
  2. pazurki prezentują się fantastycznie!

    ReplyDelete
  3. genialny wyglad, idealny na lato, pieknie odbija ten neon :)

    ReplyDelete
  4. Śliczny kolorek - ostatnio kupiłam sobie takie neonkowe lakiery i spróbuję, może coś mi z tego wyjdzie ;)

    Ojjj szkoda. A może jednak się uda dotrzeć? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, będę wtedy na poprawinach. Bardzo żałuję, ale może następnym razem?!

      Delete
    2. Oczywiście! Ja chciałam być na poprzednim spotkaniu, ale miałam chrzciny :( W końcu się uda nas Wszystkie zebrać ;)

      Udanej zabawy! :)

      Delete
    3. Dziękuję. Gdyby spotkanie było dzień później to z pewnością bym przybyła, ale rozumiem- w weekend można więcej osób pracujących zebrać.

      Delete
  5. Świetne jest to zdobienie :D

    ReplyDelete
  6. Ekstra ;D Takie toksyczne pazurki ;)

    ReplyDelete
  7. świetne. chyba sama wypróbuję takie zdobienie. :D

    ReplyDelete
  8. przepięknie:) sma kiedys wypróbuję:)

    ReplyDelete
  9. Wyglądają naprawdę super :)

    ReplyDelete
  10. Boooskie! Już wiem jak niedługo będą wyglądać moje pazurki :p

    ReplyDelete
  11. oooo jaaa :D Pazurki wyglądają super ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety już dawno zmyte, ale dziękuję :)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)