Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 11 August 2013

Motylem jestem...

Motylem jestem... dosyć ciężkim- stwierdziłam na podstawie poniższych zdjęć.


Kochani, zwracam się do Was z prośbą o zagłosowanie za pośrednictwem Facebooka na moje zdjęcie w konkursie "Motylem jestem..." organizowanym przez m.in. BeautyBook. Wiem, że na zdjęciach kiepski ze mnie motyl :)

Co wystarczy zrobić?


Za wszystkie głosy bardzo Wam dziękuję. Jeśli uda mi się wygrać postaram się w krótkim czasie zorganizować dla Was jakieś rozdanie :) Chętnie się dowiem, komu zawdzięczam głosy, dlatego możecie spamować mnie w komentarzach :)

A poniżej kilka zdjęć, które mniej więcej nadają się do wystawienia na światło dzienne...






Photos: M.

5 comments:

  1. Hahaha! Rozwaliłaś mnie już pierwszym zdaniem tej notki :D Kobieto, w dodatku szczupła i figlarna, jak śmiesz! Przecież wyglądasz nienagannie ;) Już głosuję :)

    ReplyDelete
  2. 15 głosik ode mnie :)
    swoją drogą swietnie wyglądasz!

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)