Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 26 August 2013

Mała wpadka z topem Golden Rose

Nie przepadam za pisaniem negatywnych recenzji. Tym razem jednak chciałam się Wam pożalić na Top Coat jednej z moich ulubionych kosmetycznych firm- Golden Rose.


To Top Coat, którego używa wiele blogerek. Ba, słyszałam że efekt można porównać do samego Seche, który kosztuje kilka razy tyle! Szukałam go w swoich drogeriach i kilkanaście dni temu wpadł w moje ręce. Kosztował nieco ponad 5zł- nie majątek, ale faktycznie oczekiwałam od niego wiele.

Producent obiecuje efekt żelowych paznokci. Ze swojej strony mogę dodać, że lakier posiada szeroki pędzelek, taki jak lakiery z serii Rich Color, dzięki czemu top można rozprowadzić na paznokciu w 1-2 ruchach. W dodatku szybko schnie, o czym nie poinformował nas producent, więc była to dla mnie miła niespodzianka.
Faktycznie kolorowy lakier ślicznie lśni na paznokciach i nie chcę używać tu mocnych słów, ale efekt jest porównywalny do żelowych paznokci...

I to na tyle plusów. Jest jeden minus, który z góry zdyskwalifikował ten top. Jaki?
Po dosłownie dwóch dniach noszenia lakieru zauważyłam delikatną pajęczynkę pęknięć na paznokciu. Oczywiście, nie popękały mi paznokcie, a jedynie sam kolorowy lakier (uff), jednak przez to cały manicure wygląda brzydko i nieestetycznie.
Ta mozaika pęknięć prędzej czy później pojawia się na każdym paznokciu i "atakuje" je stopniowo- od zewnętrznej części paznokcia do środka w dół. Ostatnio zauważyłam, że góra również jest popękana. Wygląda to tak, jakbym zwyczajnie nie domyła paznokci...


Lakiery na paznokciach zmieniam średnio co 4-5 dni. Z tego powodu nie mogę używać Top Coat'u GR, ponieważ już po dwóch dniach na jasnych, pastelowych kolorach pojawiają się drobne pęknięcia. Nie wiem, jak sprawa wygląda na ciemnych lakierach, ale kupując top oczekuję, że sprawdzi się on na każdym kolorze... nie tylko na czarnych.

Niestety fora internetowe (Wizaż) również nie wychwalają tego topu, właśnie ze względu na te pęknięcia.

Nie pokażę Wam zatem manicure, który możecie poniekąd oglądać powyżej, ponieważ brzydka pajęczynka wpływa na ostateczny efekt. A szkoda... bo GR ma naprawdę świetne lakiery.

Jakość tego topu nie wpływa jednak na moją ogólną ocenę innych lakierów GR, które zdecydowanie należą do moich ulubionych.

Mam nadzieję, że ktoś z GR przeczyta tę recenzję i może poniekąd wpłynie ona na jakość produkowanych w przyszłości top coat'ów.

Edit /30.08.2013/ odpowiedź na moją recenzję i zapytanie, dlaczego top coat powoduje pęknięcia:
Trochę się dziwię, że dotąd GR nie spotkało się z tego typu opinią, bo wiele użytkowniczek tego Top Coat'u żaliło się już na pęknięcia. Zazwyczaj używam topu na jeszcze niedoschnięty lakier- to fakt- ale robię to, bo nie mam tyle zwykle czasu na czekanie aż jeden lakier wyschnie, by nałożyć jeszcze jedną warstwę (i oczywiście znowu czekać). Nie kupiłam Top Coat'u w firmowym sklepie, nie zamierzam go też nigdzie oddawać, szkoda nerwów.

Ciekawi mnie jednak jeszcze jedna sprawa... na buteleczce z lakierem jest napisane: "Apply one coat after 2 min. of nail laquer applying", co dla mnie znaczy: nałożyć warstwę topu po dwóch minutach od nałożenia (kolorowego) lakieru. Żaden lakier, a zwłaszcza 2-3 warstwy (odżywka, 2 warstwy koloru), nie wyschnie całkowicie w ciągu dwóch minut, co przeczy odpowiedzi pani z GR.
  

Macie ten Top Coat? A może możecie polecić mi coś innego i dobrego?

Follow my blog with Bloglovin

29 comments:

  1. Dokładne mam to samo!!! Lakier się trzyma fajnie, ale te pęknięcie wyglądają okropnie i zaraz wszystko zmywam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie! Najgorsze jest to, że te pęknięcia pojawiają się tak szybko...

      Delete
  2. Porównywalny do Seche? Dla mnie to jest straszny bubel. Nie dość, że dość długo schnie (używałam innych, które naprawdę szybko schną) to te pęknięcia są straszne. Nie mogę na nie patrzeć! Na każdym lakierze źle wygląda. Każdym.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wg mnie akurat ten szybko schnie. Owszem, np. Seche schnie w sekundę, ale z tym też nie jest najgorzej.

      Delete
    2. Fakt ze schnięciem tragedii nie ma, ale top dla mnie z reguły powinien schnąć szybko i to nie jest efekt, który mnie by zadowolił.

      Delete
  3. mam i u mnie nie pojawiają się pęknięcia :) na dzień dzisiejszy nie mogę mu nic zarzucić

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie zazdroszczę, bo gdyby nie te pęknięcia, to top ten byłby spełnieniem moich marzeń. Zastanawiam się jednak, czy wyprodukowano jakąś felerną serię, czy zależy to od lakieru kolorowego, a może jest jeszcze jakiś inny powód, przez który pojawiają się te pęknięcia.

      Delete
    2. nie wiem, jestem trochę w szoku że u innych dziewczyn tak się dzieje ;/ kupiłam go w ciemno, lubię w nim to że moje paznokcie są takie "sztywne" .

      Delete
    3. Ja na początku byłam nim zachwycona, bo faktycznie efekt z GR był porównywalny do tego osiąganego na żelowych paznokciach, ale cóż z tego, jeśli pęknięcia zepsuły całą sprawę...

      Delete
  4. Czytałam wiele opinii, że pęka...
    Szkoda, że Ci się nie sprawdził.

    ReplyDelete
  5. już go więcej nie kupię;/ masakra ;/

    ReplyDelete
  6. nigdy go nie miałam, ale po tym co tutaj napisałaś zapewne go nie kupię ;)

    ReplyDelete
  7. A ja go dopiero co kupiłam. Tak mi go pani ze stoiska zachwalała, że kosmetyczki kupują itp. Jeszcze go nie zdążyłam użyć i teraz się obawiam, że u mnie też tak będzie pękać :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak widać nie u wszystkich pęka. Oby i u Ciebie tak było.

      Delete
  8. Ciekawa jestem gdzie naczytałaś się pozytywnych opinii o nim, ja dotychczas trafiam na same negatywne i odpuściłam sobie kupno go. Wolę wydać 10zł więcej i kupić sally hansen insta dri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A może ubzdurałam sobie te pozytywne opinie?! Jak zaczęłam zauważać te pęknięcia, to dopiero się zauważyłam, jak wiele osób o tym pisze. A Sally Hansen Insta Dri również mnie kusi... właśnie ze względu na bardzo dobre opinie- tym razem chyba się jednak nie mylę.

      Delete
  9. Zastanawiałam się nad jego kupnem ale teraz już wiem, że nie ma co.. lepiej wybrać coś innego.

    ReplyDelete
  10. ja go mam i też nie jestem nim zachwycona :/ mi pęknięcia pojawiają się już następnego dnia ... mam go jeszcze połowę , ale już nie mam do niego siły i zostanie wyrzucony ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również w tym przypadku zostaję bez topu. I kompletnie nie wiem, jaki sobie powinnam kupić. Chyba zdecyduję się na inwestycję w SH.

      Delete
  11. a mógłby być taki faaajny ;/

    ReplyDelete
  12. mnie tak samo się działo po jakimś innym top coatcie ale już niestety nie pamiętam po którym

    jeżeli chcesz żeby GR dotarło do tej recenzji to 'podsadź' im ją pod nos np na funpage firmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam do nich na maila z zapytaniem, czy wyprodukowano jakąś wadliwą partię, czy powód tkwi w czym innym. Oczywiście załączyłam linka do posta. Mam nadzieję, że to poskutkuje. Te 5-6zł to nie pieniądze, ale byłam bardzo zdziwiona, ponieważ kolorowe lakiery GR uważam za bardzo dobre.

      Delete
  13. A ja kiedyś miałam też takie pęknięcia a nie miałam pojęcia od czego to się robi, a to od top coatu, dobrze wiedzieć. Jednak od innego, tego z GR nie miałam.

    ReplyDelete
  14. Robi mi to samo. śmieszna trochę ta odpowiedz od GR bo na bank doskonale wiedzą jaki problem jest z tym Top'em ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja raczej nie będę wdawać się w dyskusję w GR, ale jestem takiego samego zdania jak Ty. Firma na pewno zbiera opinie użytkowniczek...

      Delete
  15. Ja używam top coat Golden Rose Quick dry - jest dokładnie taki sam tylko z innym napisałm i jak sie ostatnio dowiedziałam, jest go o 0,5 ml mniej ;) Jednak jest to mój ulubiony top coat, na szczęście nie powoduje pęknięć i przedłuża trwałość lakieru więc jestem z niego zadowolona ;) Wypróbuj ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  16. Okropny jest ten top, u mnie na każdym lakierze tworzył tę nieszczęsną mozaikę, bez względu na markę, czy kolor i to znacznie szybciej, niż dwa dni po jego użyciu, bo już tego samego dnia potrafił tak popękać :/

    Ja mam ochotę wypróbować teraz top coat z Orly, nigdy niczego jeszcze od nich nie miałam, a słyszałam dobre opinie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze swojej strony mogę Ci polecić Top Coat Sally Hansen Insta Dri. Jest naprawdę dobry, szybko wysycha i przedłuża trwałość lakieru i sprawia, że paznokcie są dużo mocniejsze.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)