Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 6 August 2013

Kilka nowości w kosmetyczce

Nie wiadomo skąd pojawiło się kilka nowości w kosmetyczce zakupionych tym razem z potrzeby, a nie zachcianek...



1. Bell Professional NAIL SYS+EM TOP SHINY. Ostatnio cierpiałam z powodu braku topu. Mój ulubiony- miniaturka Seche- szybko zgęstniał a ja- leniwiec- nie pokrywałam paznokci żadnym topem. O ile nie wpływało to na odpryśnięcia lakieru, tak zauważyłam, że kolor nie ma połysku jakiego bym sobie życzyła. Ten top nawinął mi się w Biedronce za niecałe 7zł. Nie jest to szczyt marzeń, aczkolwiek na chwilę obecną wystarczy.

2. Golden Rose Paris 03. Mojej miłości do GR tłumaczyć nikomu nie muszę. Jest to nie tyle biały, co mleczny kolor. Nie jest to jednak kolor dla Was, jeśli oczekujecie śnieżnej bieli i idealnie pokrytej kolorem płytki.

3. Paese Satin Matte Coat. Bezbarwny mat marzył mi się już od dawna. Ten kupiłam w promocji za ok. 6zł. Jest to jednak kosmetyk, który bardzo szybko się nudzi, więc będę używała go od święta. Mam już na niego kilka pomysłów.




4. Top Choice Kępki sztucznych rzęs z klejem. Odżywka wzmacniająca i pobudzająca wzrost rzęs z LuxStyle niestety się nie sprawdziła. Niebawem wybieram się na wesele i na miesiąc przed postanowiłam ogarnąć "zakładanie" kępek rzęs. Jeszcze nie wiem, czy na pewno wybiorę się w nich na wesele. Zastanawiam się też nad sztucznymi rzęsami, których zakładanie z pewnością zajmie mi mniej czasu. Koszt takich kępek to niecałe 12zł, w dodatku można ponownie je wykorzystać (o ile wcześniej ich nie zgubicie). Podobnie jest ze sztucznymi rzęsami.  Po obejrzeniu tutka na YouTube założyłam sobie trzy kępki w zewnętrznym kąciku jednego oka (dla porównania z drugim okiem). Efekt jest bardzo naturalny a oko "otworzone".

Macie któryś z tych kosmetyków?


4 comments:

  1. Replies
    1. Tak jak wspomniałam w poście. Kępki dopiero raz wypróbowałam, ale jak na razie jestem z nich zadowolona :)

      Delete
  2. lakiery z GR bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  3. ten matowy ciekawy, poszukam gdzieś u siebie

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)