Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 21 August 2013

Fluo accent

O tym, że obecnie nosi się neon i wszelkie fluo dodatki mówić nie trzeba. Wciąż jestem zakochana w "oczorażących" lakierach, dlatego zaraz po nabyciu ognistej pomarańczy zabrałam się za jakieś kreatywne zdobienie. Tym razem pokusiłam się o różne wzorki, dlatego też paznokcie przykuwały uwagę i zainteresowanie z zewnątrz... .




Kropki wykonałam standardowo moją "sondą" w postaci szpilek. Mniejsze kropki zrobiłam ostrymi końcówkami, natomiast większe- okrągłym zakończeniem szpilki w postaci kulki. Falbanka również powstała w ten sposób na zasadzie ściśle przylegających do siebie kropek.







Lakiery: /baza- Nail Tek Foundation I/, /baza kolor- Golden Rose with Protein 348/, /wzorki- NEON Fluo Delia pomarańcz/, /Top Coat- Golden Rose Gel Look/ .

Jak oceniacie zdobienie? Wpadło Wam w oko? :)

10 comments:

  1. W tym sezonie także postawiłam na neonowy pomarańcz oraz róż w ozdabianiu moich paznokci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nabyłam również neonowy niebieski, ale jeszcze nie wiem, jak się sprawdzi :)

      Delete
  2. efekt bardzo fajny, podoba mi sie :) neonki tez lubie, mam zolty, zielony, pomaranczowy i rozowy :p

    ReplyDelete
  3. Super na pewno wypróbuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zachęcam, bo nie jest to trudne zdobienie a nawet nieźle wygląda :) Pozdrawiam

      Delete
  4. Ładne :) jakiej firmy ten pomarańczowy lakier?

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)