Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 27 July 2013

Spotted nails

Nie, nie zginęłam :) Z powodu dwutygodniowych wakacji nie mogłam publikować postów, ale obiecuję to nadrobić.

Dziś zdobienie, które zrobiłam już jakiś czas temu.


Niestety aparat nie uchwycił realnych kolorów. W rzeczywistości "niebieski" bardziej przypomina zieleń. Mimo to sam pomysł i współgrające ze sobą kolory bardzo mi odpowiadają. 



Całość wykonałam lakierami Bell z serii Air Flow. Nie posiadam ich numerków (lakiery zostały pożyczone a numerki znajdują się jedynie na papierowych opakowaniach), ale jestem zachwycona kryciem kolorów i ich intensywnością. Na zdjęciu możecie podziwiać wyłącznie jedną warstwę, która zupełnie pokryła płytkę. Wiem, że lakiery te masowo co jakiś czas pojawiają się w Biedronce w całkiem przyzwoitych cenach. W mojej drogerii natomiast są o wiele droższe.  

Co sądzicie o zdobieniu? Przypadło Wam do gustu? :)

14 comments:

  1. ładne paznokcie, kolory pasują do siebie

    ReplyDelete
  2. Prześlicznie Ci wyszły te pazurki :)

    ReplyDelete
  3. śliczne paznokcie, ładne kolory i urocze kropeczki ;)

    ReplyDelete
  4. śliczne :) bardzo równa wielkość kropek, mnie zawsze wychodzi każda inna :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego zwykle pokazuje jedynie lewą rękę, gdzie kropka kropkę przypomina :)

      Delete
  5. Suuper! :) Uwielbiam kropki :)

    ReplyDelete
  6. Ostatnio wszystkie kropkowe zdobienia mi się bardzo podobają :D
    Wyszło świetnie :D

    ReplyDelete
  7. super kolorki! ten fiolecik mi sie podoba :D

    ReplyDelete
  8. Czym kropy robiłaś? Świetnie Ci to wyszło ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zwykle wykonuję je moją "sondą" w postaci szpilki o główce w kształcie kuleczki (tu wykorzystałam większą szpilkę, ale mam jeszcze mniejsze, dzięki którym kropki wychodzą delikatniejsze).

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)