Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 8 July 2013

Potworkowy manicure

Malowanie paznokci u prawej ręki zawsze mi sprawiało i prawdopodobnie- będzie sprawiać kłopoty, dlatego pokażę Wam zdobienie, które wykonałam jedynie na swojej lewej dłoni (i chodziłam "w nim" prawie dwa dni, bez wstydu :P).

Początkowe założenie? Miały to być śliczne, czarne kotki. Mój M. stwierdził, że bardziej są to myszy. Wyglądem chyba faktycznie nie przypominają słodkich kociaczków, a małe potworki... Jedne z mało kształtnymi głowami, inne z wychudzonymi brzuszkami, a jeszcze inne z połamanymi ogonkami. Takie tylko u mnie! :) 






Dopiero teraz zauważyłam, że nie mają uśmiechów, ale z drugiej strony nie wiem, czy gdziekolwiek by się one zmieściły.


Użyte lakiery:
  • baza: Nail Tek Foundation I
  • baza kolorowa: Golden Rose Paris 243
  • czarne stworki: Bell Glam Wear 412
  • białe kropki: Golden Rose with Protein 242

Jeśli życzycie sobie tutorial, oczywiście mogę takowy dla Was przygotować, ale myślę, że tutaj dużej sztuki nie ma ;)

Jak się Wam podobają stworki? Bardzo tragiczne?


Follow on Bloglovin

Buziaczki:*

21 comments:

  1. po raz kolejny podkreślam, że nie lubię wzorków na paznokciach, ale dzięki Tobie zaczynam się do nich przekonywać. Takie cos chętnie bym zobaczyła na moich pazurkach :D bomba. Chętnie zobaczę tutorial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może coś zmaluję i przygotuję tutorial, aczkolwiek będę musiała znaleźć coś cieńszego do wykonania ogonków :)

      Delete
  2. fantastyczne pazurki :)
    kot jest podobny bardziej do myszy :)
    ma mysie uszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, cokolwiek by to nie było, dziękuję :)

      Delete
  3. dokładnie, mysie uszka :) ale i tak są fajowe :D

    ReplyDelete
  4. Strasznie mi się podoba :) I też przypomina mi myszki :)

    ReplyDelete
  5. ja tam widzę w nich kotki ;) śliczny wzorek :)

    ReplyDelete
  6. pazurki wyglądają po prostu niesamowicie :)

    ReplyDelete
  7. rzeczywiście takie bardziej myszowate te kotki, nie zmienia to faktu, że są słodkie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że cokolwiek słodkiego udało Ci się w nich znaleźć :)

      Delete
  8. Przesliczne ale ze stworkami nie maja nic wspolnego bo wygladaja jak myszo-kotki:]

    ReplyDelete
  9. myszki czy kotki - wyglądają świetnie :D

    ReplyDelete
  10. urocze są ;) ale rzeczywiście jak myszki ;p to chyba przez okrągłe uszka.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. wyglądają jak myszki :D bardzo mi się podoba twoje zdobienie, chociaż do kotków im daleko :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)