Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 6 July 2013

Pierwsze lipcowe zakupy kosmetyczne

Nagrałam dla Was filmik o tych kosmetykach, ale jest tak słabej jakości, że postanowiłam go nie publikować. Postaram się popracować następnym razem nad jakością i stworzyć coś nowego :)

Nie mam nic do zakupów kosmetycznych robionych przez internet, czy choćby przez Allegro pod warunkiem, że wiem, iż są to sprawdzone "sklepy" (na podstawie komentarzy klientek, czy ocen). Takie zakupy są po prostu tańsze niż w zwykłej drogerii a jakość kosmetyków jest taka sama (pomijając skrajne i nieliczne przypadki oszustw).
Razem z moją mamą kilka dni temu rzuciłyśmy się na dosyć tanie kosmetyki na Allegro. Jedne kupiłyśmy pod wpływem impulsu, drugie z ciekawości, a inne po prostu z potrzeby ;)

1. Astor Perfect Stay Transferproof lip tint & care- mazak do ust w kolorze Nude Pink (152), który w rzeczywistości kompletnie nie przypomina jasnego różowego koloru jak to sobie wyobrażałam, a bardzo ciemny, wręcz wpadający w buraczkowy. Ma dwie końcówki: pierwsza z kolorem, w kształcie pisaka, druga- transparentna pomadka mająca na celu nawilżyć i nabłyszczyć usta. Cena: 5,50zł


2. Dwie pomadki NYC to wyłącznie zachciewajka mamy. Jak twierdzi- kolory fantastyczne i długo utrzymują się na ustach. Choć to kompletnie nie moje kolory, mogę dodać, że ładnie kryją i błyszczą.  Cena: 2,99zł


3. Sally Hansen utrwalacz do szminki/ błyszczyka- pierwszy raz z podobnym kosmetykiem miałam do czynienia podczas robionego makijażu na studniówkę. Byłam bardzo zadowolona z długotrwałego utrzymania się koloru na ustach mimo ciągłego picia czy jedzenia. Po nałożeniu szminki "lakierujemy" usta utrwalaczem. Możemy odczuwać delikatne szczypanie (ale tylko zaraz po nałożeniu), jeśli nie mamy dobrze wypielęgnowanych ust (ja czuję to zawsze). W momencie mamy odczucie wysychania i drobnego spięcia warg. Buteleczka z pędzelkiem zawiera ponad 11ml płynu. Kupiłam dwie- dla siebie i dla mamy. Z pewnością starczy mi na długo, bo nie zamierzam używać jej często. Cena: 6,99zł.


4. Dwa małe, zgrabne pędzelki Sally Hansen do nakładania podkładu. Są mięciutkie i mają gęste włosie. Aż wstyd, że to mój pierwszy pędzelek (drugi oczywiście dla mamy) do nakładania płynnego pokładu. Cena: ok. 5zł.


5. Wiele z Was zachwalało jeden z topów Sally Hansen. Ja oczywiście nie doczytałam i kupiłam jedynie wysuszać DRY KWIK. Producent zapewnia, że kolorowy lakier wysycha w ciągu 1 minuty. Trzymam go za słowo i na dniach go wypróbuję. Cena: ok. 8zł.


Którego kosmetyku jesteście najbardziej ciekawe?

13 comments:

  1. super produkty w fajnej cenie ;)

    ReplyDelete
  2. Pomadki NYC wyglądają ciekawie. Fajne kolory

    ReplyDelete
  3. Bardzo tanie jak na kosmetyki SH

    ReplyDelete
  4. Nawet nie wiedziałam, że SH ma pędzle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie wiedziałam. W ogóle nigdy nie planowałam zakupu pędzli SH.

      Delete
  5. też zakupiłam w tym tygodniu pomadkę NYC , za 2,50 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praktycznie grosze. Ciekawe, jak się sprawdzają na dłuższą metę. Trochę żałuję, że sama się w nie nie zaopatrzyłam, bo te mamy kolory dla mnie się nie nadają.

      Delete
  6. Kupiłam pędzelek do podkładu SH,ale musiałam trafić na jakąś felerną sztukę,ponieważ przy pierwszym użyciu rozpadł się tak,że nawet nie mogę go skleić:( jestem bardzo ciekawa tego topu od SH,bo sama za chwilę zacznę się za czymś rozglądać:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To faktycznie musiała być jakaś felerna sztuka. Top już sprawdziłam, jest w porządku. Nie chcę nic zdradzać, żeby następnym razem nie okazało się, że to jakaś klapa, ale recenzja pewnie pojawi się niebawem ;)

      Delete
  7. dajne rzeczy :)
    nie wiedziałam, że są utrwalacze do pomadek ;)

    ReplyDelete
  8. miałam ten maziak do ust i bardzo go lubiłam :) a co do utrwalacza do szminki.. ciekawa rzecz :)

    ReplyDelete
  9. Cena tych szminek to totalna przesada:p

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)