Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 26 June 2013

W roli głównej: NEON!

Dziś paznokcie i post na bardzo szybko.



Zdobienie to wykonywałam i pokazywałam Wam na blogu już jakiś czas temu. Od tamtej pory, choć nie publikowałam moich poczynań na blogu, kombinowałam z różnymi wariantami kolorystycznymi dwa razy. Tym razem zakupiłam lakier w kolorze neonowym... .

Lakier w rzeczywistości jest jeszcze bardziej "oczorażący", czego nie udało mi się uchwycić na zdjęciu. Muszę się Wam przyznać, że i tak trochę pomógł mi Photoscape.

Lakier, który odgrywa w tym zdobieniu rolę główną to Vipera (polka nail polish) o numerku 54. 
Oprócz tego standardowo: czerń z Bell i biel z GR. Na drugim zdjęciu wersja jeszcze bez topu. Jako bazę użyłam Nail Tek.


PS.  Wszystkie URODOMANIACZKI wraz z Zuzą zapraszam na świeżutką stronę na FB URODOMANIACZKI . Strona choć ma dopiero dwa dni zgromadziła już ponad 200 zarówno blogerek jak i samych czytelniczek blogów o tematyce urodowej. Można zgłaszać swoje blogi do bazy oraz przysyłać na naszego maila urodomaniaczki@op.pl linki ciekawych postów (nie muszą być najnowsze, ważne by były originalne). Szczegóły, jak "adresować" do nas maile: TUTAJ.  
 

20 comments:

  1. Masz bardzo ładne paznokcie :) Co do mani: jest urocze. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. heheh sliczne są :d
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Troszkę podrasowany w Photoscape. Na zdjęciach i tak wyszedł marnie :P

      Delete
  4. Replies
    1. Oj, szczerze? Nie mogę sobie przypomnieć, ale coś koło 4zł za Viperę. GR max 5zł, a Bell- 8,502zł

      Delete
  5. solo to chętnie widziałabym latem u siebie :)
    zdobienie trochę przekombinowane wg mnie ;)

    ReplyDelete
  6. ze zdobieniami wygląda cudownie :)

    ReplyDelete
  7. zarówno sam jak i ze zdobieniami wygląda pieknie :)

    ReplyDelete
  8. super pomysł! muszę wypróbować :)

    ReplyDelete
  9. neon fantastyczny, lubię takie

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny :) ostatnio u siebie na blogu prezentowałam podobny kolorek :)

    ReplyDelete
  11. Ale super neon chyba muszę się w taką zieleń zaopatrzyć :)

    ReplyDelete
  12. Piękne pazurki :) Cudny kolorek :)

    ReplyDelete
  13. Neonowe kolory są świetne na wakacje...

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)