Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 24 June 2013

URODOMANIACZKI na Fb

Dziewczyny!
Na Fb powstała nowa strona, o której- jak myślę- warto wiedzieć. Skoro powstały Włosomaniaczki (czyt. Anwen), tak pomyślałam, że muszą być i URODOMANIACZKI.




Jaka jest koncepcja strony?
Przede wszystkim zrzeszanie blogerek i vblogerek oraz czytelniczek blogów o tematyce urodowej. 

Kto prowadzi stronę?
Ja, czyli Distinguish Yourself oraz Zuzia z bloga Zu-makeup.  Obie będziemy odbierać Wasze wiadomości oraz pisać dla Was na Fb. 

Polubcie zatem stronę URODOMANIACZKI, udostępnijcie ją, komentujcie oraz przesyłajcie w wiadomościach linki do Waszych blogów. Najciekawsze wpisy z pewnością zostaną opublikowane. 



12 comments:

  1. świetny pomysł! Polubiłam stronkę na facebooku jako sunshineNaska :)
    Powodzenia :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie, że powstała taka strona! Już polubiłam:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie balsamów Bath&Body Works:)

    ReplyDelete
  3. Właśnie wczoraj wieczorem myślałam, że powinno powstać coś takiego! Polubione, będę śledzić na bieżąco! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie pomysł chyba trafiony :))

      Delete
  4. i ja dołączyłam do grona fanów na fb ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawa inicjatywa :) Dołączam do Was :)

    ReplyDelete
  6. Pomysł genialny! Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. zapraszam do mnie na rozdanie;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)