Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 1 June 2013

Pierwszy Sleek w moich rękach

Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że wreszcie mam okazję trzymać w rękach moją pierwszą paletkę Sleek! Sama się sobie dziwię, że kupiłam ją tak późno, ale tak czy siak... warto! Normalnie cieszę się jak dziecko, ale akurat w Dzień Dziecka chyba mogę?!


Szukałam paletki, która jest różnorodna a przy okazji, której kolory cieni są dobrze napigmentowane. Padło na Ultra Mattes Darks. Myślę, że z każdym cieniem się zaprzyjaźnię. Szczególnie urzekł mnie zielony- fern, który z pewnością będzie pasował do mojej piwnej tęczówki.  



Przesyłkę zamawiałam "na spółkę" z moją koleżanką (ona wybrała paletkę Oh So Special). Właściwie, gdyby nie jej niecierpliwość, sama nie czekałabym aż tak bardzo na paczkę (dzięki wielokrotnym współpracom akurat w tej kwestii nauczyłam się cierpliwości). Teraz jednak wiem, że warto było czekać i z pewnością nie jest to ostatnia paletka, którą zakupiłam. Zakupy zrobiłam w KOSMETYKOMANII

To może wkrótce zapodam Wam jakiś makijaż?!

Macie w swojej kolekcji którąś z paletek Sleek? Możecie mi jeszcze jakąś polecić?

9 comments:

  1. Fajne kolory ale ja nie umiem używać matów :)
    Mam nadzieję, że się sprawdzą u Ciebie. Matowe kolory, które mam w paletkach Sleeka, wypadają słabo na tle swoich perłowych braci.

    ReplyDelete
  2. Kurde moja "silna" wola chyba pójdzie w kat a to za sprawa darmowej wysyłki na butiqueUK :D

    ReplyDelete
  3. też nie dawno zamawiałam u nich sleek'a i byłam baaardzo zadowolona ba nadal jestem i już przymierzam się do kupna następnej ;) strona solidna,ceny przystępne,dostawa szybka ;)

    ReplyDelete
  4. Też mam chrapkę na Sleeka :)

    ReplyDelete
  5. ja czekam na swojego pierwszego, nie mogę się zdecydować którą paletkę wybrać.

    ReplyDelete
  6. czekam na makijaż z udziałem paletki :)

    ReplyDelete
  7. ja mam 7 Sleeków
    najbardziej lubię Monaco ;)

    ReplyDelete
  8. oj Sleeków mam trochę ;) uwielbiam OSS i Sparkle2. Paraguaya też jest fajna, ale nie aż tak. maty z Brights są ciężkie we współpracy, z ciemnymi troszkę lepiej, ale też nielekko ;)original jest fajna, ale u mnie strasznie się osypuje...

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Paletki Sleeka<3 OSS chyba jest najbardziej popularna i bardzo uniwersalna:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)