Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 3 June 2013

Paznokcie w romantycznym klimacie

Szarość na paznokciach chodziła za mną już od jakiegoś czasu i dopiero kilka dni temu uświadomiłam sobie, że w swoich zbiorach nie posiadam ani jednego szarego lakieru. Mimo sobotniego deszczu uparłam się, że będę mieć ten szary, dzięki czemu teraz możecie oglądać to, co uroiło mi się w głowie. 



Właściwie sam tytuł posta przyszedł mi bardzo łatwo, a teraz zastanawiam się, czy jest trafiony. Po prostu połączenie kolorów na paznokciach kojarzy mi się z szarymi, słodkimi misiami (takim jak ten na dole posta). 

Ponieważ nie potrafię namalować idealnych białych końcówek jak we frenchu, ponownie wykorzystałam pomysł w wypukłymi kreskami a'la serduszka. Jak takie "coś" wykonać, spójrzcie TUTAJ.



Wybaczcie mi małe niedociągnięcia. Między malowaniem a zdjęciami miałam tak mało czasu, że praktycznie zdjęcia powstały "na gorąco". 


Lakiery:
baza: Nail Tek Foundation I
baza kolorowa: Golden Rose with Protein 348
białe końcówki i kropki: Golden Rose with Protein 242
kropeczki: Seche Rendezvous
na zdjęciach- bez topu


A tu moja kolorystyczna inspiracja:


Co sądzicie o całości?

11 comments:

  1. Paznokcie wyglądają ślicznie, oryginalne i współgrają kolorystycznie.

    ReplyDelete
  2. całość pięknie wygląda!

    ReplyDelete
  3. badzo ładnie, wzorek fajnie ożywia mani:)

    ReplyDelete
  4. Mam teraz pazokcie w podobnej kolorystyce ^^ Uwielbiam zestawienie szary + biały + kolor :D Śliczny ten Twój mani :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)