Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 23 June 2013

"Niewiadomoco" na paznokciach

Niech mi ktoś powie, co to jest? Takie "niewiadomoco". Kompletnie nie miałam pomysłu na paznokcie, więc wyszło TO.



Ten mani to chyba najszybszy, jaki kiedykolwiek zrobiłam. Totalnie na szybko przed wyjazdem w góry, żeby nie świecić "gołymi" pazurami :P

Lakiery, które użyłam:
baza- NailTek Foundation I
kolor: Golden Rose Paris 110
kropki: cieliste- Golden Rose Rich Color 10
czarne- Bell Glam Wear 412


11 comments:

  1. Fajny, ciekawy i ładnie zgrany kolorystycznie.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawe zdobienie - podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  3. prosto i szybko, ale jak efektownie!

    ReplyDelete
  4. dla mnie piękne to "niewiadomoco" :)

    ReplyDelete
  5. bardzo mi sie podoba,idealnie zgrane kolory na pazurach.dziekuje za zaproszenie do urodomaniaczek :)Piękny blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma sprawy i również dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  6. "Niewiadomoco" jak dla mnie prezentuje się super :D

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)