Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 5 June 2013

Kilka nowości w mojej kosmetyczce (zakupy i współprace)

Maj obfitował w przesyłki i małe zakupy. Nie obyło się oczywiście bez wizyty w Rossmannie i zakupów za -40%. Stwierdziłam jednak, że nie będę się pisać osobnego posta o zaledwie dwóch rzeczach i nagłówku w stylu "ja też byłam w Rossmannie!!!". Tego typu postów było wg mnie już zbyt wiele. Zebrałam zatem wszystko, co nowe w jeden czerwcowy post :)
Firma MeMeMe nigdy nie gościła w mojej kosmetyczce, choć wielokrotnie się coś z tej firmy skupiało moją uwagę. Dzięki współpracy z KOSMETYKOMANIĄ (którą nawiązałam przy okazji zakupów w tym sklepie) mam okazję wypróbować cienie w kolorze Electric Eyes 05 oraz rozświetlacz do twarzy w płynie Beat the Blues. Wstyd się przyznać, ale na początku myślałam, że to bezzapachowy lakier do paznokci:). Na swoje usprawiedliwienie dodam, że szybko zmieniłam swój tok myślenia.



Rossmannowe szaleństwo wcale nie pochłonęło mnie do reszty, bo tak naprawdę, choć chciałam coś kupić, tak nic jakoś nie wpadło mi w oko. Za to na tusz Rimmel Extra WOW Lash i lakier do paznokci Miss Sporty Metal Flip 030 od razu się zdecydowałam. Były to dwie rzeczy, na które polowałam już od dłuższego czasu a -40% był idealnym do kupna pretekstem. Za całość zapłaciłam nieco ponad 16zł. Lakier na moich paznokciach mogłyście oglądać już TUTAJ.



A na koniec miły gest od Love Me Green w postaci podwójnego pakietu próbek. Nie jestem zwolenniczką pisania recenzji na podstawie próbek i raczej nie będę rozpisywać się na temat ich działania. Jestem natomiast ciekawa, jak moja skóra zareaguje na ich kosmetyki. 

9 comments:

  1. Ciekawa jestem rozświetlacza z MeMeMe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już zaczęłam go używać, więc niebawem pojawi się recenzja.

      Delete
  2. Fajny kolor tego lakieru, jestem ciekawa jak będzie się na paznokciach prezentował.

    ReplyDelete
  3. bardzo lubię ten tusz z rimmela :)

    ReplyDelete
  4. U mnie tych lakierów już nie było ;(

    ReplyDelete
  5. Ja nie przpadam za lakierami MissSporty szybko gestnieją!
    Fajne zakupki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, tzn. ja raczej nie będę go używać wielokrotnie, ale dobrze wiedzieć.

      Delete
  6. Też kupiłam ten lakier z Miss sporty, ale w ogóle nie jestem z niego zadowolona!

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)