Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 7 June 2013

French w innym wymiarze

Oto zdobienie, które zaraz wpadnie pod zmywacz... Nie żartuję! Bardzo mi się podoba, ale nie przewidziałam, że lakier kolorowy, który stał się bazą dla tego zdobienia, okaże się nie spełnić moich oczekiwań (ze względu na szybkie wysychanie na paznokciu i brak możliwości "naniesienia" poprawek). Dlatego zaraz sięgam po zmywacz a potem stworzę identyczne wzory na innym kolorze, choć również z Golden Rose, których lakiery uważam za jedne z najlepszych, jakie w swoich zbiorach posiadam.  



Od rana marzyłam o lakierze brzoskwiniowo-morelowym, ale najbardziej zbliżony do niego w drogerii był ten, który widzicie na zdjęciu (Golden Rose Rich Color 10). Nie ma on w sumie nic wspólnego ani z brzoskwinią, ani z morelą, ale i tak chwycił mnie za serce ze względu na ciepły odcień. Z serii Rich Color posiadam jeszcze jeden lakier i pamiętam, że też nie do końca spełnił moje oczekiwania (słabo krył). Mimo to nie zmieniam zdania co do serii Paris, w którą namiętnie się zaopatruję.




Nie mogę zapomnieć także, o technice, którą tutaj wykorzystałam. Standardowo- szpilki: główki i końcówki. Za pomocą dosyć sporych główek wykonałam czarne końcówki. Końcówkami zrobiłam białe kropeczki. 

Lakiery, które wykorzystałam:
baza- Nail Tek Foundation I
kolor- Golden Rose Rich Color 10
czarne końcówki- Bell Glam Wear 412
białe kropki- Golden Rose with Protein 242

Mam nadzieję, że moje zdobienie stanie się dla Was inspiracją do stworzenia własnego;)

P.S. Od dzisiaj moje paznokcie możecie zobaczyć także na stronie BeautyBook, która mieści w sobie adresy salonów urody oraz mnóstwo inspiracji, nie tylko tych paznokciowych. Zatem gorąco zapraszam Was do zaglądania także tam;) 

12 comments:

  1. w życiu bym sama sobie tak nie namalowała paznokcie...nie wyobrażam jak to możliwe, bo ręce mi rysują krzywo krzywiutko...manicure bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  2. świetnie to wyszło- tak delikatnie i z klasą. Mogła bym to zdobienie opublikować na Polskich Lakierowych maniaczkach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. odpisz proszę u mnie w komentarzu.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)