Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 17 June 2013

Fotoralacja z II Świętokrzyskiego Spotkania Blogerek

To już drugie nasze spotkanie :) Pierwsze wspominałam bardzo miło, toteż decyzja przyjazdu na drugie była dla mnie jedynie formalnością. Bardzo się cieszę, że miałam okazję poznać nowe blogerki z naszego województwa oraz odnowić znajomość z tymi "starymi" (wybaczcie Dziewczyny ;)).

Nasze spotkanie odbyło się w Kielcach w Tiffany Cafe (15.06.2013)

Naszymi gośćmi były Panie reprezentujące firmy kosmetyczne: Mariza i Mary Kay. Zostałyśmy wprowadzone w świat kosmetyków (co akurat nie było trudne) oraz miałyśmy okazję przyjrzeć się tym kosmetykom z bliska. Najfajniejsze oczywiście było wąchanie, próbowanie i... mizianie :)

Zwieńczeniem naszego spotkania było wystąpienie Angeli , która ostrzegała nas przed "cudotwórczymi" kosmetykami z beznadziejnymi składami za ogromne pieniądze. Zacznę zatem uważniej czytać składy, by nie robić krzywdy sobie i Wam :) 


To my :)





Marta z kosmetyków cieszy się tak :)

Mam nadzieję, że to nie jest nasze ostatnie spotkanie :)

Chciałam szczególnie podziękować Zuzi i Marcie za opiekę nade mną i koopę śmiechu, którą miałam dzięki Wam :)) 

Do naszych łapek wpadło też kilka nowości od sponsorów spotkania, które będziecie mogły zobaczyć w kolejnym poście. Mały przedsmak tego, co przed Wami, prezentuje się tak:





Sponsorami naszego spotkania byli:

Na spotkanie przybyły:




8 comments:

  1. jej zazdroszczę aż :) super spotkanie w takim gronie:)

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia, spotkanie na pewno było udane

    ReplyDelete
  3. Chętnie wzięłabym kiedyś udział w takim spotkaniu :)

    ReplyDelete
  4. O ! Dzięki piękne, że nie ma tu mojego zdjęcia z dziwną miną którą robiłam podczas prezentacji Mary Kay :DDDD Kłaniam się nisko :D Angel

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Ja również :) Liczę na kolejne w niedalekiej przyszłości.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)