Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 14 May 2013

Woman /Summer/ od Celii; purple & blue

To co za chwilkę Wam pokażę, może Was zszokować. Otóż, na poniższych zdjęciach wcale nie widzicie niebieskich paznokci, a niebieskie wpadające z fiolet. Niestety, mój aparat- daltonista kompletnie nie chciał ze mną współpracować. Na otarcie łez publikuję jednak to, co "wyszło".



Tak czy siak uważam, że kolor jest piękny. To letnia kolekcja Celii z serii "Woman". Lakier kosztował niecałe 6zł. Numer, na który się zdecydowałam to 3, choć muszę przyznać, że wszystkie kolory były świetne. Kusi mnie jeszcze limonka...
Lakier schnie całkiem nieźle. Do pokrycia potrzebowałam dwóch warstw- cieńszej i grubszej. Na koniec nałożyłam top Seche, co jeszcze przyspieszyło wysychanie.



Ostatnie posty:



Mam nadzieję, że kolor mimo wszystko przypadł Wam do gustu :)

14 comments:

  1. w myślach sobie wyobrażam jak to może wyglądać ale zdjęcia i tak ładnie wyszły Gosia K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak ;) Konieczne jest tutaj wyobrażanie sobie :)

      Delete
  2. a ja tam widzę fioletowe, opalizujące tony...nawet całkiem dobrze!
    fajny efekt!

    ReplyDelete
  3. u mnie widać niebieski,ale na pewno we fiolecie jest piękny,zresztą tak też ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za to zdecydowanie na paznokciach widzę fioletowe refleksy :)

      Delete
  4. fajny kolor, na ostatnim zdjęciu chyba widać jak w przybliżeniu wygląda na żywo :) ale aparat zrobił dobrą robotę, bo kolor na który zmienił jest bardzo ciekawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chociaż tyle, że mimo wszystko kolor wyszedł ciekawie :)

      Delete
  5. Jakie długie paznokcie :) moje niestety po pracy w ogrodzie są w kiepskim stanie.

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)