Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 19 May 2013

Polka dot z nutą wariacji

Ostatnio bawię się kropkami, bo nie dość, że łatwo się je robi, to jeszcze nie zajmują mi dużo czasu. Mam nadzieję, że nie macie jeszcze ich dosyć, bo mam na nie masę pomysłów. Dziś- wydawałoby się- skomplikowany mani, który zajął mi niecałą godzinę i, jak zwykle, wykonałam go za pomocą szpilek :)



Do wykonania tego mani potrzebowałam:
baza- Nail Tek Foundation I (wkrótce recenzja)
kolor- Golden Rose Paris 110
kropki- mięta: Delia Coral Prosilk 179; czerń: Bell Glam Wear 412
top- Seche Vite
szpilki o różnej wielkości główkach


Jeżeli życzycie sobie tutorial, dajcie znać, pojawi się on w jednym z kolejnych postów. Tu jednak wg mnie nie ma zbyt wiele do roboty. Kropki wykonuje się błyskawicznie i chyba będę powtarzać to w nieskończoność, bo za każdym razem czytam w Waszych komentarzach- "takie ładne, ale wykonanie pewnie zajmuje wieczność" :) Wystarczy mieć różnej wielkości szpilki. By uzyskać efekt "oczu" wystarczy nakładać warstwy od największej średnicy główki szpilki do najmniejszej. Najmniejszą kropeczkę możecie zrobić już za pomocą samej końcówki szpilki.


Ostatnie lakierowe posty, zapraszam:




I jak? Wpadły Wam w oko kropki? :)

12 comments:

  1. Efekt końcowy jest świetny ! Ale ja zamieniłabym ten brązowy kolorek na coś jaśniejszego i wiosennego ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie no, nie może być tak cięgle wiosennie :P Bylo w ostatnich kilku postach, musiałam zmienić taktykę :P

      Delete
  2. Wyglądają całkiem sympatycznie ^^ Ładnie dopasowane kolorki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://swiat-indzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. piękne paznokcie, ciekawe z pomysłem

    ReplyDelete
  4. przepiekne sa i ten dobor kolorow,extra!

    ReplyDelete
  5. Kurcze koniec leniuchowania czas malowac pazury :))

    ReplyDelete
  6. To zdobienie rzeczywiście nie jest trudne, a wygląda niezwykle efektownie:) Przy swoim braku uzdolnień manualnych jestem zdana na korzystanie z prostych rozwiązań, a kropki niewątpliwie do takich należą:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)