Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 16 May 2013

Piękne kosmetyki Madame Lambre (współpraca)

Wybaczcie mi tytuł posta, ale to moje pierwsze skojarzenie, jakie mi się nasunęło patrząc na kosmetyki Madame Lambre, które otrzymałam w ramach współpracy. Ich wzory na opakowaniach i pudełeczkach bardzo mnie urzekły. Miejmy nadzieję, że ich zawartość będzie równie skuteczna.
Zresztą same się przekonajcie...




Kosmetyki, które otrzymałam do testowania, to m.in.: krem pod oczy (na powyższych zdjęciach), krem na noc (poniżej) oraz krem na dzień. Jeden z tych kosmetyków będę skłonna oddać mamie, gdyż jest przeznaczony do cery ze zmarszczkami, a moją 19-letnią twarz jeszcze takowe (na szczęście!) nie dotyczą. Mam za to poniekąd załatwioną sprawę z prezentem na Dzień Mamy :)




Poza tym w moje ręce także wpadły: różany zapach do szafy, kilka próbek oraz dwa pudry prasowane. Jeden z nich wykorzystam, jako puder do wykończenia makijażu, drugi- jako bronzer.






Wkrótce pierwsze recenzje, w tym na pewno jedna przygotowana przez moją mamę, bo nie jestem w stanie zrecenzować kremu przeciwzmarszczkowego. 

Mam nadzieję, że design kosmetyków podoba Wam się tak bardzo, jak i mnie ;)) Czekam na Wasze opinie...

8 comments:

  1. Te kosmetyki muszą być naprawdę świetne, widziałam gdzieś ich składy. No a design idealnie dopełnia całości :)

    ReplyDelete
  2. ładnie wyglądają. Czekam na recenzje:)

    ReplyDelete
  3. Faktycznie boskie:]

    ReplyDelete
  4. boskie opakowanie

    ReplyDelete
  5. wygląd rzeczywiście zachęcający i kuszący!
    ciekawe jak będzie po użyciu tych kosmetyków

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie miałam okazję wypróbować tylko krem na dzień, także na pierwsze efekty jest zdecydowanie za wcześnie, choć i tak jestem bardzo pozytywnie do tych kosmetyków nastawiona ;)

      Delete
  6. Logo troche podobne do Versace :P ale bardzo sympatycznie wyglądają opakowania

    ReplyDelete
  7. Jakie cudne! I do tego różany zapach, uwielbiam to. :))

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)