Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 24 May 2013

Nails: stripes and polka dots + tutorial

Zawsze myślałam, że wykonanie tego wzoru wiąże się z niezwykłą precyzją, bo kto tak dokładnie namalowałby obwódki wokół czarnych kółek ?! :) W ogóle nie rozważałam zrobienia sobie takich paznokci, aż do wczoraj, kiedy ponownie natknęłam się na zdjęcia podobnego wzoru. A dziś mogę Wam pokazać go osobiście w moim wykonaniu.




Początkowo miałam tylko ozdobić paznokcie kciuka i serdecznego, ale stwierdziłam, że będzie za "goło" i dodałam mały akcent na każdym paznokciu. Oczywiście nie obyło się bez wpadek i na ostatnim paznokciu widać małe odchylenie :P

Dla jasności i udowodnienia, że wykonanie takiego wzoru jest w zasięgu każdej z Was, zamieszczam również tutek z instrukcjami "step by step".



1. Baza Nail Tek Foundation I jest już matowa, czyli można malować na kolor :)
2. Dwie warstwy mojego ulubionego Golden Rose Paris 243
3. Na każdym paznokciu maluję cienkim linerem pionowe, cztery paseczki
4. Szpilką o dużej główce maluję kilka białych kropek. Polecam malować je tam, gdzie widzicie niedoskonałości na kreskach. Zachowajcie też odpowiednią odległość, by kropki się nie zlały.
5. Szpilką o mniejszej główce maluję czarne kropki (Bell Glam Wear 412). Tu wersja już z bazą Seche Vite.
Na koniec już tylko cieszymy się efektem końcowym :)



Zapraszam Was również do zobaczenia poprzedniego tutorialu




Czekam na Wasze opinie w komentarzach... 

8 comments:

  1. Świetne pomysły, muszę odgapić :D

    ReplyDelete
  2. Genialne paznokcie! Szkoda, że z natury mam małą płytkę, ludzie się dziwią, że mam paznokcie jak mała dziewczynka :P Dlatego też podejrzewam, że takie wzorki niekoniecznie by u mnie wyszły. Ale jak znajdę chwilkę to wypróbuję, a nuż się uda ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro masz mniejsze paznokcie, to może warto wykonać taki mani tylko żeby kreski i kropki były nieco cieńsze i mniejsze?! Nie będzie się miało wrażenia, że jest tak naciapane na paznokciach ;)

      Delete
  3. Sa cu-dow-ne:) zazdroszcze talentu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj bez przesady, jak tam talent :P Ale dziękuję za dobitność

      Delete
  4. super paznokcie, dzięki za instruktaż ale mnie na pewno tak ładnie nie wyjdą

    ReplyDelete
  5. niespotykane, dziewczęce i takie figlarne ;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)