Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 11 May 2013

Miętowo mi- Minty nails

Dawno nie miałam niczego kolorowego na paznokciach. Dzisiaj w moje ręce wpadł nowy lakier miętowy, na który polowałam od dłuższego czasu i który jednocześnie stał się inspiracją dla tego zdobienia :)


Oj, nie jest to bezproblemowy lakier. Miałam ogromny problem z pokryciem płytki paznokcia w miarę równomiernie. Jest to niestety wada wszystkich lakierów Delii tej serii (a posiadam już ich kilka...). Już przy zakupie byłam tego świadoma, ale piękny kolor był zdecydowanie bardziej przekonujący niż wizja prześwitów na paznokciach. Pędzelek jest dosyć gruby. Przypomina mi trochę ten z Golden Rose Rich Colour. Wydaje mi się, że firma ostatnio poprawiła się pod tym względem. Kiedyś pędzelki były zdecydowanie cieńsze. 



Kolor na zdjęciu jest troszkę przekłamany (jak zwykle). W rzeczywistości jest to trochę głębsza zieleń. Tu wyszedł nieco niebieskawo:).
Sam wzorek nie jest w sobie skomplikowany. Jeśli jednak będziecie chciały tutorial, być może pierwszy który zrobię, będzie właśnie z tym zdobieniem :) Najeżdżając na drugie zdjęcie zobaczycie, jakich konkretnie lakierów użyłam.

Mam nadzieję, że zdobienie się Wam podoba... :) ? 

15 comments:

  1. Zdobienie jak najbardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  2. Jakie urocze! Kiedyś próbowałam zrobić takie zdobienie i od razu musiałam zmazać :)



    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chcesz wiedzieć, ile razy mnie się to zdarza:P

      Delete
  3. Dziewczyno ty masz talent!!!
    Ja zdobienia pozostawiam specjalistom:"))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do talentu, to bym polemizowała :) ale dziękuję za miłe słowa :))

      Delete
  4. Bardzo proszę o tutorial :) piękne!

    ReplyDelete
  5. Idealnie Ci to wyszło i do tego ta mięta jest przepiękna :)

    ReplyDelete
  6. pięknie pomalowane pazurki :) ukradnę sobie na przyszłość taki pomysł jak moje podrosną ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma sprawy :) Udzielam praw autorskich :P

      Delete
  7. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na te pazurki :) Trafiłam na Twojego bloga z Fb wpisywałaś jego link gdzieś pod postem i bardzo mi się on podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i zapraszam częściej oczywiście :)

      Delete
  8. Właśnie wczoraj zastanawiałam się nad tym zdobieniem ;) Ale mam jeszcze za krótkie paznokcie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja właśnie wczoraj piłowałam paznokcie, bo stwierdziłam, że są zbyt długie do takiego mani :)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)