Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 30 May 2013

Metaliczne oblicza lakieru Miss Sporty

Ni to niebieski, ni zielony, daleko mu też do fioletowego. W każdym świetle mieni się inaczej - począwszy od delikatnego fioletu, skończywszy na głębokiej szarości. Taki lakier marzył mi się od dawna, choć jeszcze wciąż szukam swojego ideału- lakieru z efektem lustra.



Metal Flip Miss Sporty to seria, która od jakiegoś czasu zwracała moją uwagę. Skusiłam się na jeden z tych lakierów, dzięki -40% w Rossmannie. Nie pamiętam dokładnie, ile za niego ostatecznie zapłaciłam. Prawdopodobnie ok. 5zł. Ten, który widzicie to nr 030.

By osiągnąć efekt mniej więcej taki, jak w buteleczce potrzebowałam trzech warstw (pierwsza cienka, dwie grubsze). Pierwsza wyschła dosyć szybko. By przyspieszyć proces dwóch pozostałych użyłam topu Seche Vite (on nadał też dodatkowego połysku, który po wyschnięciu koloru nieco przygasł). Lakier posiada dosyć gruby pędzelek, także jeśli macie wąską płytkę paznokcia, to jedno (maksymalnie dwa) pociągnięcie powinno załatwić sprawę. Konsystencja lakieru nie sprawiła mi problemów, ale musiałam uważać, by nie zalać skórek.

Ten lakier nie potrzebuje żadnych ozdób czy wzorków. Można powiedzieć, że sam w sobie jest ozdobą a jakikolwiek inny lakier w połączeniu z tym byłby totalną klapą.


Na tym zdjęciu wyraźnie widać, jak wiele kolorowych refleksów kryje w sobie lakier. 



Mam jeszcze ochotę kupić jeden lakier tej serii, który swoimi refleksami przypomina mi rdzę i wszystkie kolory benzyny (040) :)


Podoba Wam się? ;)

15 comments:

  1. świetny efekt, bardzo podoba mi się lakier oraz Twoje paznokcie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za komplement w stronę moich paznokci bardzo Ci dziękuję :)

      Delete
  2. jest mega mega piękny, widziałam go w Rossie ale się nie zdecydowałam - teraz zmieniam zdania i polecę po niego w przyszłym tygodniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO... widzę, że ktoś tu zmienia zdanie pod moim wpływem :)

      Delete
  3. Nie lubię takiego efektu na paznokciach, chociaż na Twoich ten lakier i tak prezentuje się wyjątkowo dobrze ;)

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się... Jest genialny!

    ReplyDelete
  5. Kolor świetny. Bardzo dobrze prezentuje sie na Twoich paznokciach. Sam w sobie wygląda bardzo "wyjściowo" i nic nie trzeba więcej :) Myślisz ze rownie dobrze będzie wyglądal na krótkich paznokciach ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak naprawdę chyba jeszcze nie spotkałam lakieru, który nie pasowałby do krótkich paznokci. To raczej wzór powoduje, czy całość pasuje do siebie bądź nie. Ten lakier wydaje mi się być dla takich paznokci idealny, ponieważ odbija światło i ma różne refleksy. Możesz także zauważyć, że na paznokciach powstały delikatne "rysy" od pociągnięć pędzelka, co jeszcze bardziej wydłuża płytkę paznokcia.

      Delete
  6. ten typ lakieru jest prześwietny - sama mam taki z innej firmy i strasznie podoba mi się w nim to, że przy różnym świetle wygląda zupełnie inaczej kolorystycznie (:

    http://cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też uwielbiam w nim to. Na początku zmieniałam ciągle światło i machałam paznokciami na wszystkie strony, by odkryć wszystkie możliwe refleksy.

      Delete
  7. Wyjątkowo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  8. świetny, też się skusiłam i to jest 1 z najlepszych kolorów jakie miałam!!!Masz piękne paznokcie:))chciałabym takie

    ReplyDelete
  9. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)