Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 10 May 2013

Kolorowe i pachnące nowości+ współpraca

Po żmudnych zmaganiach z maturą, nareszcie mogę wrócić do blogowania. Jestem w trakcie testowania kilku kosmetyków, więc niebawem możecie się spodziewać ich recenzji (NailTek i QuickMax). 
A dziś? Kilka nowości, które wypełniły moją kosmetyczkę.
1. Avon. Poczwórne cienie Attraction. Nie miałam jeszcze nigdy do czynienia z avonowymi cieniami, więc postanowiłam spróbować. Niestety kolory, które wybrałam sobie w katalogu, trochę odbiegają od tych w realu, a te w aparacie to już zupełnie inny temat. Nie miałam okazji jeszcze ich wypróbować przez ten tydzień, ale lada moment wykorzystam jakąś okazję. Do wyboru mam kolory: łososiowy, brązowy (?), rdzawy i granatowy. 

  
2. Avonowe mgiełki to zdecydowanie moje letnie faworytki wśród kosmetyków. Uwielbiam ich lekkie zapachy, które nie duszą w letnie dni. Nie mówię oczywiście, że są super trwałe, ale z racji tego, że nie kosztują dużo, zainwestowałam w trzy kompozycje zapachowe.


  
3. Kosmetyki z Laboratorium Kosmetycznego Joanna nie wpadły do mnie przez przypadek. Otrzymałam je w ramach współpracy i już jakiś czas je stosuję, a dopiero dziś mam czas, by o nich Wam powiedzieć. Moje włosy po pięciomiesięcznym okresie nieobcinania (maturalne zabobony) potrzebują obecnie głębokiego nawilżenia, tym bardziej, że jeszcze muszę je przetrzymać w takim stanie co najmniej do 20-go maja- MA-SA-KRA. Olejowi arganowemu mówię zatem 3x TAK! Recenzja już wkrótce :)

P.S. Wprowadziłam małe unowocześnienie w postaci ikonek na zdjęciach, na które możecie najeżdżać, bądź klikać. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)
Macie coś z powyższych kosmetyków? Coś polecacie szczególnie? :)

10 comments:

  1. też uwielbiam mgiełki od Avon :)

    ReplyDelete
  2. lubię mgiełki z Avon, są lekkie i ślicznie pachną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam takie samo zdanie na ich temat :)

      Delete
  3. miałam tą mgiełke z Avon granat cudnie pachiała!

    ReplyDelete
  4. Mam mgiełkę granatową z Avonu;) Cieni jeszcze nie miałam jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że niedługo się przekonam, jakie faktycznie są :)

      Delete
  5. Ładne te cienie, ciekawie jak się na oku prezentują :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię morelową serię z Avon ;) Szczególnie szampon do włosów ;)

    ReplyDelete
  7. Od mgiełek już od dawna jestem uzależniona tym bardziej w porze letniej
    zaś na recenzję kosmetyków Joanny z ogromną ciekawością poczekam:"))

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)