Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 29 May 2013

Innowacja w demakijażu- zapowiedź testowania z Phenicoptere

Wczoraj dotarła do mnie długo wyczekiwana paczuszka z produktami, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Phenicoptere. Są to innowacyjne akcesoria do demakijażu GLOV Hydro Demaquillage. Można powiedzieć, że współpraca ta spadła mi z nieba, bo wciąż poszukuję idealnego rozwiązania w kwestii demakijażu. Według ulotki produkty te idealnie sprawdzają się w podróży, a tak się akurat składa, że w niedzielę wyjeżdżam na kilka dni i będę mogła się przekonać, czy demakijaż bez użycia żadnego kosmetyku jest w ogóle możliwy... . 

Spójrzcie, co jeszcze dzisiaj będę testować:)



W skład paczuszki wchodzą dwie zgrabne rękawiczki: mała GLOV on-the-go- do poprawki makijażu w ciągu dnia oraz oczyszczenia twarzy na wieczór; większa GLOV comfort- do zmycia makijażu czy relaksującego kompresu otwierającego pory skóry.

Ponieważ chciałam zrobić zdjęcia nienaruszonej zawartości paczuszki, wczoraj nie mogłam rozpocząć testowania. Dziś natomiast najpierw biorę się za porządny makijaż a potem za jego zmywanie :)


Recenzja produktów Phenicoptere pojawi się jeszcze w pierwszej połowie czerwca.

Wolicie zmywać makijaż zwykłym płynem czy- podobnie, jak ja teraz- stawiacie na nowoczesność? 


10 comments:

  1. Ciekawa jestem jak ta innowacyjność się sprawdzi :)

    ReplyDelete
  2. Czekam na recenzję, kiedyś miałam małą szmatkę do demakijażu z microfibry - miała czynić cuda również bez użycia kosmetyków... niestety zawiodłam się, jednak do dziś sprawuje się przy myciu kurzy :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też miałam taką, ale spisywała się OK. Mam nadzieję, że te sprawdzą się jeszcze lepiej :)

      Delete
  3. Wygląda to bardzo ciekawie.

    Chętnie poczytam, jak się spisuje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recenzja już wkrótce, także zapraszam serdecznie :)

      Delete
  4. Słyszałam o tej metodzie i powiem szczerze że ciekawa jestem efektów. Jest to firma mojej koleżanki z dawnych lat i wiem, że podbiłą już rynek zachodni, ciekawe jak się sprawdzi w PL:) Czekam n a receznję:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tym bardziej jestem ciekawa efektów :)

      Delete
  5. Widziałam już post z rezultatami demakijażu u Ani teraz czekam na Twoją opinię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W najbliższym tygodniu recenzja na pewno się pojawi.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)