Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 13 May 2013

Colourful polka dot nails

Moje pierwsze skojarzenie dot. efektu końcowego paznokci, które stworzyłam? Nic innego, tylko żabie oczy!
Uwielbiam kropki na paznokciach. Są łatwe w zrobieniu a przy tym- efektowne. Nie rozumiem tylko, dlaczego uparłam się na żółty lakier (ostatnio mam na tym punkcie hopla). Potem oczywiście miałam problem z doborem kolorów kropek. Ostatecznie zdecydowałam się na miks: mięta, zieleń, czerń i biel. Przynajmniej coś na tych paznokciach się dzieje, a ja jakoś nie lubię w takich przypadkach nudy...

Do wykonania kropek wykorzystałam szpilki (o różnej wielkości główkach), ponieważ nadal nie dorobiłam się sond. Większe kropki zrobiłam za pomocą główek, natomiast mniejsze- już samymi, ostrymi końcówkami. Myślę, że efekt nie odbiega od kropek robionych "profesjonalnym" sprzętem. 

Oczywiście, by uniknąć "zalania" paznokcia lakierem, najpierw wylałam odrobinę lakieru na papier (taki wypukły kałamarzyk), a następnie moczyłam w nim szpilkę. Dzięki temu, że odpowiednio dozuję lakier, skracam również czas schnięcia kropek na paznokciach, bo osiągam w miarę "płaski", a nie trójwymiarowy efekt. Myślę, że do niektórych kropek nadałyby się również wykałaczki... . I pamiętajcie, że lakier na papierze szybko schnie, więc jeśli widzicie, że "ciągnie" się on za szpilką lub zmienił swoją konsystencję, zróbcie sobie nowy kałamarzyk. 

Uwierzcie mi, że akurat ten "wzór" nie wymaga żadnych zdolności malarskich. To także dobra wiadomość dla tych, którzy- tak jak ja- nie potrafią pomalować sobie symetrycznie paznokci u obu rąk.

Wczoraj dostałam maila od dziewczyny z zapytaniem jak pielęgnuję swoje paznokcie. Więc, jeśli któraś z Was jest jeszcze tego ciekawa, to odpowiadam: taki post pojawi się już za tydzień (może nawet wcześniej). Miałam już go w planach, ale teraz mam dodatkową motywację :).

Myślę, że wzór nie jest skomplikowany, jeśli natomiast chcecie szczegółowy tutorial, napiszcie- postaram się go stworzyć od podstaw. Szczegółowe informacje na temat konkretnych kolorów- po najechaniu myszką na drugie zdjęcie :)


Ostatni tutorial- Minty Nails (klikamy w zdjęcie)


Co sądzicie o "żabich oczach"? Miłego wieczoru :)

11 comments:

  1. świetnie to wygląda Gosia K.

    ReplyDelete
  2. zakochałam się w Twoich wzorkach <3 sama próbuję coś wymadzać wykałaczkami, szpilkami itd, ale efekty nie są aż tak cudowne jak u Ciebie :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, bez przesady, na pewno nie jest tak bardzo tragicznie :)

      Delete
  3. Bardzo podobają mi się Twoje zdobienia :)

    ReplyDelete
  4. aaa, jakie śliczne!!! ;) Przecież takie malowanie tyyle czasu zajmuje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A skąd! Jeśli masz dobry top (ja używam np. Seche), to możesz nakładać kolejne warstwy na jeszcze niedoschnięty lakier, a na koniec pokryć je właśnie topem. Robienie wzorków naprawdę zajmuje mało czasu :)

      Delete
  5. Moje kropki nigdy nie wychodzą tak dobrze ;))

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)