Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 11 April 2013

Wiosenny motyw na paznokciach

Zatęskniłam za wzorkami i innymi duperelkami na paznokciach. Podążając śladem Ewalucji  postanowiłam wprawić się z robieniu kwiatków bez użycia sondy. Zamiast niej skorzystałam z dwóch szpilek o różnej wielkości główkach. Efekt może wyszedł niezbyt profesjonalnie, ale mnie i taki zadowala :)

Niestety zdjęcia jak zwykle nie oddają koloru lakierów. W rzeczywistości są to zielone kwiatki na brązowo-szarym tle. Próbowałam wprowadzić zmiany kolorystyczne w Photoshopie, ale kiepsko mi szło, więc zrezygnowałam. 

Lakiery, których użyłam:
baza- Sally Hansen Maximum Growth
kolor- Golden Rose Paris 110
kwiatki- GR Paris 217
kropeczki- Bell Glam Wear 412

A na top zabrakło czasu. GR ma jednak tę przewagę nad innymi lakierami, że utrzymuje w miarę przyzwoity poziom połysku ;)



Efekt końcowy możecie ocenić same :)


Już niebawem na blogu plan pielęgnacji paznokci na najbliższe tygodnie. W roli głównej odżywki do paznokci Nail Tek. 


Ostatnie posty:






15 comments:

  1. Ale pięknie wyglądają ;)

    ReplyDelete
  2. Super :) w końcu nadchodzi wiosna, a raczej lato :)

    ReplyDelete
  3. motyw wiosenny, ale kolorki takie bure- akurat jak pogoda za moim oknem :)
    Ale fajnie to wygląda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W rzeczywistości kolory są trochę żywsze, ale faktycznie- jaka pogoda za oknem, takie paznokcie :P

      Delete
  4. Ile mniej więcej teraz płacisz za lakiery GR? Bo u mnie niestety są dosyć drogie, a kiedyś przeczytałam, że to kwestia 3-5 zł...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo tak faktycznie jest- u mnie ceny lakierów GR wahają się od ok. 3 do 5 zł. Moje ulubione- z serii Paris to kwestia ponad 3zł, a spotkałam się również z ceną ponad 5-ciu zł(za ten sam lakier!). Absurd! W internecie z tego co zdążyłam zrobić research są również drogie, więc lepiej zaopatrzyć się w hurtowni kosmetycznej.

      Delete
  5. Kwiatki bardzo ładnie wyszły tylko czemu takie smutne kolory jak na wiosnę? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zorientowałam się, że trochę smutno wyszło, kiedy kwiatki były już na paznokciach. Poza tym kolor lakierów nie został oddany na zdjęciach. W rzeczywistości zachowany jest większy kontrast :) Następnym razem, obiecuję, będzie wesoło :)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)