Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 8 April 2013

Rok z Distinguish Yourself

To niewiarygodne, jak ten czas leci. Wciąż czuję, jakbym była nowa w blogsferze, a tu już rok stuknął blogowi. 

Z tą nowiną obudziłam się trochę "wcześnie", bowiem pierwszy post na blogu pojawił się nie 08.04, a 06.04.2012.

Chciałam Wam zatem bardzo podziękować za ten pierwszy rok. Liczę, że moja przygoda z blogowaniem potrwa jeszcze dłuuugo, dłuuugo :) Mam nadzieję, że wytrwacie razem ze mną.

Obecnie moje posty będą trochę okrojone z powodu "intensywnych" przygotowywań do matury. Po 20.05 zamierzam Was jednak zarzucić postami, nowymi pomysłami i konkursami ;)

I jeszcze informacja o trwającym konkursie <tutaj>.

7 comments:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze ;)

    ReplyDelete
  2. Gratki :) Powodzenia w przyszłości

    ReplyDelete
  3. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    ReplyDelete
  4. Pamiętam Twoje pierwsze kroki :) i życzę 100 lat :)

    ReplyDelete
  5. A jakie przedmioty zdajesz :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oprócz przedmiotów obowiązkowych zdaję rozszerzone: matematykę i angielski.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)