Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 15 April 2013

Rendezvous z Seche

Chyba tak naprawdę pierwszy raz spotykam się z lakierem, którego wystarczy jedna warstwa, by kolor na paznokciach wyglądał tak samo, jak ten w buteleczce. I nie przesadzam ani trochę ;)

Do testów wykorzystałam tym razem mamę, ponieważ moje paznokcie od dzisiaj przeżywają detoks lakierowy. Wkrótce jednak dodam do tego posta zdjęcia swoich paznokci.

Kolor, który możecie podziwiać na zdjęciach to Rendezvous #69242 Seche. Buteleczka jest ogromna, mieści całe 14 ml. Jak na lakier to bardzo dużo, spokojnie wystarczyło by mi nawet te standardowe 11 ml. Cena tych lakierów waha się od 19 do nawet 30zł. W połączeniu z topem Seche Vite czas schnięcia jest błyskawiczny. 

Ten lakier dostałam w ramach współpracy z a.i. Polska, sama natomiast mam chrapkę na jeszcze kilka kolorów...


Ich kolory są z lekka przesadzone, jeśli chodzi o obróbkę samych zdjęć, ale jeśli pigmentacja każdego z nich jest tak samo dobra, jak Rendezvous, to wzięłabym je wszystkie. Niestety minusem jest wysoka cena, dlatego poczekam na przypływ gotówki :P

Co myślicie o lakierze? Czy nawet tak intensywny kolor i krycie po jednej warstwie jest współmierne do ceny (20-30 zł)? Macie lakiery Seche? Czekam na Wasze komentarze. Od nieśmiałych Anonimków też :P


10 comments:

  1. Replies
    1. W imieniu mojej mamy: dziękuję :P Moje pazurki są we wszystkich innych postach paznokciowych, tylko nie w tym:)

      Delete
  2. śliczyna kolor, mam prawie identyczny tylko całkiem od innego producenta :)

    ReplyDelete
  3. rzeczywiście kolory na zdjęciach są przekłamane! Mama sprawdziła się zawodowo.
    świetny odcień.

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie przepadałam za różem, ale nie wiem, czy to kwestia zdjęć, czy ten trochę nie wpada w czerwień?! Jest po prostu inny...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może troszkę. Nie jest to taki róż, jak np. tutaj http://distinguish-yourself.blogspot.com/2012/08/golden-rose-rich-color-12-czyli-kolor.html. Ten z Seche jest zdecydowanie głębszy... i ładniejszy wg mnie :)

      Delete
  5. Bądź co bądź ale nie dałabym tyle pieniędzy za jeden lakier...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt, nie jest to tani lakier, ale jak sobie pomyślę, ile czasami lakierowych bubli nakupowałam po kilka zł, to spokojnie tę sumkę mogłabym przeznaczyć na porządny lakier.

      Delete
  6. o łaa, jedna warstwa i taki efekt :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)