Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 12 April 2013

Nowości w kosmetyczce & nowa współpraca

Ostatnio jakoś nie składało mi się do napisania posta związanego z zakupami, głównie dlatego, że ograniczyłam zakupy kosmetyczne do minimum. Pozbierałam jednak zdobycze ostatnich dwóch tygodni i uzbierała się spora sumka lakierów. W międzyczasie pojawiła się również kolejna współpraca...




Lakiery, które wskoczyły do mojej kosmetyczki, to:

  • Golden Rose Paris 228- jasna zieleń idealna na wiosnę (żebyście nie mówiły, że maluję paznokcie "na smutno" :P)
  • Delia Coral 170- tak naprawdę szukałam fluorescencyjnej żółci, a że nie było takowej, z braku laku kupiłam bladą. Potem w moje ręce trafiła pozycja niżej... 
  • Golden Rose Charming 55
  • Golden Rose (with protein) 242- będzie mi służył jako lakier podkładowy dla lakierów, które zostawiają prześwity w czasie malowania mimo dużej pigmentacji
  • KillyS Żel do zmiękczania skórek
Skusiłam się również na pędzle do makijażu z Biedronki. Wiele blogerek je zachwalało, ale nie wiem, czy będę z nich zadowolona. Przetestowałam je z ciemnymi cieniami i delikatnie mówiąc- coś nie zagrało... A szkoda, bo włosie w dotyku jest całkiem przyjemne.


Wszystkie nowe pozycje lakierowe będą musiały jednak poczekać. Dlaczego? Ponieważ wkrótce pojawi się post dotyczący pielęgnacji paznokci, w którym główną rolę odegra Zestaw DUO Nail Tek, dzięki współpracy z a.i. Polska. By się przekonać, jak odżywki działają, na jakiś czas odstawię kolorowe lakiery...  Oto, co będę testować przez najbliższe tygodnie


W paczuszce znalazły się jeszcze kolorowe i szybkoschnące niespodzianki ;) Miniaturka szybkoschnącego topu oraz przepełniony różem lakier Seche.

Ostatnie posty:

Od czego powinnam zacząć? Jest coś, co szczególnie lubicie i polecacie? Anonimki z Facebooczka również komentują :)




16 comments:

  1. Ta cytrynka z Delii już jakiś czas temu wpadła mi w oko i na pewno kupię:)

    ReplyDelete
  2. Te pędzelki faktycznie mają wzięcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mają, ale czy są dobre- tego jeszcze nie jestem pewna :)

      Delete
  3. Od razu bym się brała za ten żółty z Golden Rose!

    ReplyDelete
  4. gratuluję współpracy! :) NailTek jest świetny.

    ReplyDelete
  5. Ja jestem ciekawa recenzji Nailteka. Dużo osób sobie chwali te produkty, ciekawe jak się sprawdzą u Ciebie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też jestem bardzo ciekawa, tym bardziej, że opinie użytkowniczek NailTeka są bardzo pozytywne. Choć moje paznokcie nie są wyjątkowo zniszczone, tak z uwagą będę obserwować choćby najmniejsze efekty...

      Delete
  6. Nigdy nie mialam odzywek NailTek ale kiedys planowalam ich zakup bo moje paznokcie byly w fatalnym stanie. Teraz jest juz ok. Na wszelki wypadek uzywam Eveline 8 w 1 albo KillyS wapn. Obie sa swietne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli myślimy o tym samym wapniu z KillyS, to także go mam i jestem z niego bardzo zadowolona.

      Delete
  7. GRATULUJĘ i życzę przyjemnego testowania :)

    ReplyDelete
  8. Ten zielony z Golden Rose wygląda ciekawie:D Gratuluję współpracy!!!

    ReplyDelete
  9. seche vite uwielbiam <3 paznokcie suche w minutę :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)