Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 14 April 2013

Kolorowy, jarmarkowy manicure

Wczoraj napadło mnie na malowanie paznokci. Stwierdziłam, że lakiery, które ostatnio kupiłam nie mogą się zmarnować. Postawiłam na neonowy żółty, którego poszukiwałam w drogeriach przez kilka tygodni. Samo pomalowanie mi nie wystarczyło, chciałam przełamać kolor jakimś dodatkiem. W ręce wpadł mi Essence, którego zmywanie łączy się zawsze z wiązanką przekleństw (ale co tam...) i stwierdzam, że mogłam sobie jednak darować te ozdóbki, bo wg mnie wyszło za kolorowo (żeby nie użyć słowa- tandetnie :P).

Sam w sobie żółty nie jest zły. Spodziewałam się jednak trochę bardziej neonowego efektu, tym bardziej, że na paznokciach mam trzy warstwy. Zdążyłam sprawdzić, że z białą bazą kolor jest faktycznie żywszy i "razi" (na zdjęciach efekt bez bazy).
Oczywiście zdjęcia nie oddają realnych kolorów. 

Ostateczną, krytyczną ocenę pozostawiam Wam...

Ciepłej niedzieli :)

9 comments:

  1. Rzeczywiście lepiej wyglądałoby bez brokatu.
    Jeśli chodzi o Circus Confetti, ostatnio połączyłam go z granatem i wyszło całkiem, całkiem, co możesz zobaczyć u mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę, że obie obrałyśmy taką samą technikę :)

      Delete
  2. Co ty gadasz ;) jest ok ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, dziękuję, ale mam trochę inne zdanie :)

      Delete
  3. Bardzo ładny odcień tego żółciutkiego. Cały manicure wygląda tak wiosennie ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, dziękuję; a ja myślałam, że wyszło tandetnie i dzisiaj zmyłam lakier :)

      Delete
  4. ładny odcień żółtego i te dodatki :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)