Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 19 April 2013

Bardzo wiosenne zdobienie paznokci

Mam nadzieję, że nie macie dość moich paznokci. Będę powtarzać to jak mantrę, ale na chwilę obecną- w dobie przygotowywań do matury- nie będę w stanie zamieszczać długaśnych postów. Pisanie recenzji dzielę sobie na kilka dni, inaczej wszystko ległoby w gruzach- i nauka i blog.

W wolnej chwili chciałam zedytować jednego z ostatnich postów, w którym obiecałam Wam zamieścić zdjęcia jeszcze swoich paznokci. Oprócz pomalowania ich postanowiłam jeszcze dodać jakiś wiosenny akcent. Oczywiście padło na kwiatki ;) Więc zamiast editu powstał nowy post nie tyle z lakierem Seche, a z bardzo wiosennym akcentem :) 



Wszystkie ozdóbki zrobiłam szpilkami o dwóch rodzajach wielkości główek. 

Lakiery:
baza pod kwiatki- Seche Rendezvous
kropki: duża- GR 242; mała- GR Paris 228
płatki: GR Paris 217
łodyżki i listki: GR Paris 228, 217

I jeszcze sama baza...


8 comments:

  1. prześliczne! nie mogę się napatrzeć na te kwiatki :)

    ReplyDelete
  2. ja mogę ciągle oglądać czyjeś paznokcie! dzięki temu szukam inspiracji na malowanie swoich pazurków :)
    w technikum co tydzień miałam inny wzór i kolor, wszystko robiłam sama, nawet słyszałam nie raz,że moje paznokcie wyglądają jak sztuczne :P
    tak więc pazurki są świetne i więcej takich proszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że przez najbliższy czas na blogu będą pojawiać się najczęściej paznokcie:P Przynajmniej do 20-go maja...

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)