Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 23 April 2013

A za dwa tygodnie będę machać wachlarzem rzęs...

Takie niespodzianki, zwłaszcza przed maturą, są bardzo przeze mnie pożądane. Otóż, LuxStyle nie pytając o zdanie przysłał mi serum, dzięki któremu za dwa tygodnie będę mięć rzęsy aż pod niebo :) I nie mówię, że jest mi z tym bardzo źle :P



QuickMax nie jest jeszcze dostępny w polskim sklepie LuxStyle.  Zorientowałam się, że za granicą kosztuje ok. 79 €, co na polskie zł daje ponad 300zł/ 5ml. Pewnie nigdy nie wydałabym sama tyle pieniędzy na kosmetyk, jednak znając LuxStyle, z pewnością pojawi się ten produkt u nas w zdecydowanie niższej cenie. Widząc Wasze efekty po stosowaniu rodzimych odżywek do rzęs, jestem bardzo optymistycznie nastawiona do testowania QuickMax.




Jestem zatem bardzo ciekawa, co te 5 ml jest w stanie zrobić dobrego z moimi rzęsami. Już dziś zaczynam robić fotorelację z efektów, które, jak obiecuje producent, pojawią się w ciągu pierwszego tygodnia, a za dwa tygodnie będę już tylko machać wachlarzem rzęs :) 

Ostatnie posty:

Miałyście okazję wypróbować odżywki, po których rzęsy rosły jak szalone? Jestem ciekawa Waszych wrażeń...

17 comments:

  1. Mi by się taka odzyweczka przydała na moje mikro rzęski ;(

    ReplyDelete
  2. też dostałam :) ja przeliczałam z koron na złotówki i wyszło mi, że kosztuje 220zł ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie tak jest na jednej ze stron LuxStyle- teraz zauważyłam, ale na Fb podano cenę 79 euro.

      Delete
  3. Też go dostałam, ale jestem nastawiona dosyc sceptycznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja wręcz przeciwnie ;) Uważam, że kosmetyk z taką ceną musi spowodować choćby najmniejszą zmianę :)

      Delete
  4. Szkoda ze taki drogi:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że cena będzie adekwatna do jakości :P

      Delete
  5. Replies
    1. To jest coś w rodzaju linera. Wieczorem nakładam odżywkę tuż przy samej linii rzęs, a następnie po dwóch minutach zmywam. Tak zaleca producent. Mechanizm można jeszcze udoskonalić, o czym poinformuję już szerzej w poście za kilka tygodni z efektami ;)

      Delete
    2. dziękuję za informację :)

      Delete
  6. dostałam ten kosmetyk tydzień temu

    ReplyDelete
  7. Ja niestety nie próbowałam jeszcze takich odżywek, więc poczekam na Twoją opinię ;) Może się skusze, bo jakoś mi ręce nie " dochodzą " i cierpliwości brak ;)
    Miłego wieczorku ;)

    ReplyDelete
  8. o bardzo ciekawa ale jeszcze nie widziałam nigdzie takiej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odzywka jest dostępna tylko tutaj: http://lux-style.pl/quickmax--131.php

      Delete
  9. Też go testuję i powiem szczerze że widzę pierwsze efekty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety rażących efektów nie widzę, więc czekam na lepsze, by móc się pochwalić prawdziwymi rezultatami na blogu.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)