Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 22 March 2013

Wiosna w mocnych barwach + eko w kosmetyczce

O wiośnie jeszcze nie ma co mówić :P Ale może chociaż tym postem trochę ożywię zimowy klimat. Dzisiaj (jak dla mnie) bardzo mocne czerwienie na ustach. W takich nie najlepiej się czuję, choć w czasie malowania, kilka kolorów sobie upodobałam :)



1. Safira Lip-Stick (brak numerku)
2. Avon Vermillion; seria Ultra Color Rich (od 2 do 6 i 9)
3. Avon Red 2000
4. Avon Rouge Luxury
5. Avon Sparkling Blush
6. Avon Country Rose
7. Avon Red Embrance; seria Idealny Pocałunek (7-8)
8. Avon Make out Red
9. Avon Pink Paparazzi

Malując się zauważyłam, że niektóre szminki optycznie (?) wybielają zęby. Są to: Make out Red i Vermillion. Choć na zdjęciach i tak wszystkie zęby wyglądają identycznie :))

Który kolor odpowiada Wam najbardziej?



I jeszcze taka mała wzmianka o tym, co zdecydowanie poprawiło mi dzisiaj humor: paczka w ramach nagrody za I-sze miejsce na najlepszego bloga roku. Żeby nie było- eko ostatnimi czasy zadowala mnie najbardziej :)



Zawartość opakowań...
Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy. Składy mają zupełnie przyzwoite. Na pewno jeszcze wspomnę o nich na blogu. Na razie wypróbowałam krem brzozowy i pomadkę. Kosmetyki te mają ciekawy, niespotykany zapach, który mimo wszystko nie do końca mi odpowiada. Widocznie nie przepadam za brzozami :P Niemniej jednak to nie zapach gra główną rolę a działanie, zatem biorę się za próbowanie :)

Dajcie znać, czy miałyście do czynienia z tymi kosmetykami... Czytałam na ich temat wiele pochlebnych opinii. 

   

7 comments:

  1. 4,7. Ja jednak wole jasne kolory. Bedzie post o jasnych szminkach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, że jeszcze taki post się pojawi, ale póki co już jeden taki powstał: http://distinguish-yourself.blogspot.com/2013/03/kobiece-usta-na-8-go-marca.html

      Delete
  2. nice post !!:)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice week-end :)
    xx
    veronica

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się takie kolory, chociaż ja w takich nie wygladam dobrze i wolę szminki w bardziej pastelowych kolorach.

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)