Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 28 March 2013

Pędzle EcoTools, czyli nowości w mojej kosmetyczce

Zakup pędzli chodził już za mną od dłuższego czasu, ale miałam duży dylemat, jakie kupić, żeby się nie naciąć. Każdy producent swój ogonek chwali, a dla mnie- totalnego w tej kwestii laika- wybór był nie lada wyzwaniem. Szukałam czegoś niedrogiego, najlepiej w zestawie, by w razie czego nie żałować, że całe kieszonkowe poszło w błoto. Ostatecznie- ze względu na pochlebne opinie innych- zdecydowałam się na pędzle Eco Tools. 



Szczerze mówiąc jeszcze nie miałam szansy ich wypróbować, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni :) Na razie nie chcę zdradzać zbyt wiele, ale niebawem będę miała dla Was niespodziankę (poniekąd powiązaną z tym postem). 

Pędzle są bardzo miłe w dotyku i mam nadzieję, że taki efekt będzie się utrzymywał nawet po ich umyciu. W dodatku mają fajny, niespotykany design. Eco Tools kupiłam w zestawie za nieco ponad 40zł. Pochodzą z edycji limitowanej. Zdaję sobie sprawę, że jak na pędzle, to nie jest wysoka cena. Jednak kiedy moja "kariera" make-up'owa ulegnie polepszeniu, z pewnością zainwestuję w lepsze pędzle.
     
Wśród pędzli znajdują się: pędzel do korektora, skośny pędzel do bronzera, pędzel do konturowania (do różu, rozświetlacza itp.), oraz pędzel do podkładu w pudrze. 

 Nie mogę się doczekać, kiedy nareszcie będzie mi dane dotknąć twarzy już niesuchymi pędzlami :)

Ostatnie posty:

Domowa nawilżająca maseczka z awokado- DIY
Wiosna w mocnych barwach+ eko w kosmetyczce


Miałyście do czynienia z pędzlami Eco Tools? A może polecacie jakieś inne...?!

12 comments:

  1. Lubię swoje pędzle, ale te kupiłabym choćby dla samej ozdoby :] Swietnie sprawdziłyby się w salonie kosmetycznym na stanowisku do makijażu :D

    ReplyDelete
  2. Fajny niezbędnik, już się nad nimi zastanawiałam ale jakoś odwlekam to w czasie, bo ciągle mam coś "ważniejszego" na liście zakupów. Obserwuję i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. no wyglądają bardzo fajnie, na pewno przykuwają oko :D ja jak na razie jestem zadowolona z mojego pedzla Hakuro :)

    ReplyDelete
  4. Nie miałam możliwości ich testowania, ale jestem bardzo zadowolona z pędzli Hakuro :)

    ReplyDelete
  5. Ja mam akurat pędzle z Lancrone z naturalnego włosia i jestem zadowolona. Jestem także ciekawa jak będą się sprawowały Twoje pędzle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahałam się właśnie miedzy Hakuro, EcoTools i Lancrone...

      Delete
  6. Mam ten zestawik od jakiś 2 m-cy. Pędzel do podkładu i ten płasko ścięty to moi ulubieńcy. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że pędzle Ci odpowiadają. Obym i ja znalazła wśród nich swoich ulubieńców.

      Delete
  7. Rzeczywiście cena jak za zestaw niska :) Ale gdybym tylko miała dostęp do nich to chętnie kupiłabym je od razu :) Również zbieram się do wymiany kilku podstawowych pędzli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja swoje kupiłam na Allegro ;)

      Delete
  8. Napisalam do ciebie maila. Zajrzysz? Magda

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)