Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 5 March 2013

Oddam w dobre ręce

Dziewczyny! Mam dwa nieużywane kosmetyki do pielęgnacji twarzy, których nie będę używać, z racji tego, że zmieniłam sposób pielęgnacji cery. Moja mama nabyła farbę/piankę do włosów, ale niestety nie trafiła z odcieniem, więc pomyślałam o Was... 
Może któraś z Was byłaby zainteresowana choćby jednym z tych kosmetyków? Nie chcę na nich zarobić, a Wy pokryjecie jedynie koszty przesyłki. Będzie się to i tak bardziej opłacało niż kupno takiego samego kosmetyku w drogerii.







Kosmetyki oczywiście wysyłam zabezpieczone przed wylaniem w kopercie bąbelkowej. Jeśli jesteście zainteresowane dwoma/trzema z powyższych kosmetyków, cena przesyłki nie podwaja się, a jedynie zwiększy (po zważeniu kosmetyków, wycenię). 

Decyduje kolejność zgłoszenia. Możecie pisać zarówno w komentarzu, jak i na maila. Mogę zrobić zdjęcia kosmetyków, by uwiarygodnić ich istnienie, na indywidualną prośbę.

EDIT (19:08): Wszystkie kosmetyki zostały sprzedane. Jeśli jesteście zainteresowane kupnem/ wymianą kosmetyków, zapraszam Was do zakładki
Sprzedaż/Wymiana <tutaj>.

3 comments:

  1. Fajne produkty, ale mi się nie przydadzą :)

    ReplyDelete
  2. Ja chętnie je wezmę:) Daj znać co do ceny przesyłki!. Czekam na wiadomość na maila ewacieslak007@gmail.com,

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)