Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 30 March 2013

Miła niespodzianka od Amilie Mineral Cosmetics

Dosłownie przedwczoraj pisałam Wam o pędzlach Eco Tools, które zakupiłam na Allegro. Narzekałam, że przez jakiś czas będę musiała się jeszcze"miziać" po twarzy suchymi pędzlami zanim przyjdą do mnie tajemnicze kosmetyki. A tymczasem wczoraj zapukał do mnie listonosz i przyniósł mi kosmetyki mineralne od Amilie Mineral Cosmetics. Taka miła niespodzianka tuż przed Świętami... ;) 



W skład zestawu, który dostałam w ramach współpracy wchodzą: korektor, podkład i róż. Kolory kosmetyków wybrałam za pośrednictwem internetu. Gama kolorystyczna, jaką oferuje firma jest niezwykle szeroka, zatem każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie. W dodatku kosmetyki świetnie stapiają się z cerą. Moje kolory były trafione w 10! 

Zdążyłam już trochę im się przyjrzeć. Mają fajne delikatne krycie. Mocniejszy efekt można uzyskać, dzięki kolejnym warstwom podkładu, bez efektu maski. Nie uwidaczniają suchych skórek, co przy cerze ze skłonnościami do przesuszania jest niezwykle ważne. 

Wielokrotnie słyszałam pochlebne opinie o kosmetykach mineralnych. Dziewczyny wręcz rozpływały się nad ich zaletami. W ciągu najbliższych dni to sprawdzę i wszystko opiszę.

Niebawem pojawi się post z makijażem i niespodzianką dla Was ;) Bądźcie czujne!


Używacie kosmetyków mineralnych?


Przypominam o konkursie na Fb. Szczegóły: tutaj.


3 comments:

  1. nie miałam jeszcze okazji wypróbować minerałków, ale mam na nie ochotę :)

    ReplyDelete
  2. a ja mogłam wybrac tylko jedną rzecz ;(

    ReplyDelete
  3. oo, nie miałam wcześniej styczności z tymi kosmetykami, jestem ciekawa recenzji

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)