Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 8 March 2013

Kobiece usta na 8-go Marca

Dziś przedstawiam Wam prawdopodobnie ostatnią odsłonę 9-ciu szminek, ponieważ więcej kolorów już nie posiadam ;) Tak się akurat złożyło, że jednocześnie przypada nam Dzień Kobiet...



Wszystkie szminki są z Avonu (seria "Idealny Pocałunek"):
1. Natural Glow
2. Naughty And Nude
3. Coral Connection
4. Pink Prance
5. Pink Wink
6. Pucker Up Pink
7. Fushia Fever- inna seria
8. Plum Intrigue
9. Coy Copper

Niestety mój aparat nie potrafił ogarnąć koloru Coy Copper i wyszedł trochę taki, jakbym nierówno pomalowała usta :P Wybaczcie...

Przy okazji chciałam Wam, Drogie Kobitki, życzyć spełnienia marzeń. Mam nadzieję, że dzisiaj się nie nudzicie :)

Pozostałe szminkowe posty (klikamy w zdjęcia):


Który kolor przypadł Wam najbardziej do gustu?



4 comments:

  1. 5, 7 i 8 zdecydowanie najlepsze jak dla mnie

    ReplyDelete
  2. Ładne kolorki, takie lekkie i kobiece :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkie są cudne, ale moje faworytki to nr 3,5,7 :D

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)