Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 27 March 2013

Domowa maseczka nawilżająca z awokado; DIY

Uwielbiam maseczki na twarz robione z domowych produktów. W moim przypadku w większości każda się sprawdza. Kiedyś pisałam Wam o maseczce z drożdży na trądzik, do której często wracam. Dziś natomiast pokażę Wam maseczkę, której przepis opracowałam sama na podstawie innych przepisów z internetu.



Przepis na maseczkę nie wymaga wielkiej filozofii. Jej zadaniem jest nawilżenie cery
Możecie dowolnie łączyć składniki (jeśli macie sprawdzone domowe produkty nawilżające) jak również zrezygnować z tych mniej istotnych, czyli: z olejku arganowego i olejku laurowego. Jeśli macie twarz podatną na podrażnienia- zrezygnujcie z cytryny.  Maseczkę- papkę trzymamy na twarzy ok. 30 min. Można nałożyć ją także na szyję i dekolt.



Najważniejsza rzecz, jaka dała mi się odczuć zaraz po zmyciu maseczki, to nawilżenie twarzy. Aby wzmocnić efekt (gdyż moja cera przechodzi fazę łuszczenia się) nałożyłam jeszcze krem nawilżający SylvEco, o którym pisałam w ostatnim poście. Cera stała się miękka, a suche strupki stały się niewidoczne.


Nie będę się już rozwodzić nad zaletami maseczki :) Mnie zdecydowanie pomogła. Przez ostatnie dni nie potrafiłam normalnie nałożyć podkładu, bo zaraz uwidaczniały się suche miejsca na twarzy. Mam nadzieję, że efekt nawilżenia utrzyma się przez dłuższy czas.

Jeśli macie sprawdzone sposoby na nawilżenie cery, podzielcie się nimi...

8 comments:

  1. ostatnio będąc na zakupach chciałam zakupić ten owoc;) ale stwierdziłam, że ani nie wiem jak go jeść, ani co mam z nim zrobić- i go nie kupiłam:) chyba jednak po niego wrócę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zachęcam :) Z reszty awokado można zrobić pyszną sałatkę :)

      Delete
  2. Jaki olejek mozna jeszcze dodac?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oprócz arganowego i laurowego mam jeszcze: z drzewka herbacianego i busajnę. Olejek z drzewka herbacianego, jak dla mnie, jest ostry i powinno się go stosować tylko miejscowo, zatem odradzam. Busajna natomiast ma właściwości nawilżające, więc taki olejek również by się nadawał. Nie orientuję się jednak, które jeszcze mogłyby się nadawać. Trzeba też pamiętać, że wszystko z rozwagą :)

      Delete
  3. Muszę koniecznie wypróbować :) Wcześniej nie spotkałam się z taką maseczką :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    ReplyDelete
  4. Ja aż takiego nawilżenia nie potrzebuje,jednak pomysł na maseczkę genialny jakaś odmiana od tych kupnych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osobiście wolę maseczki domowe niż kupne :)

      Delete
  5. Bardzo fajna maseczka. Szczęście, że akurat mam w domu awokado:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)