Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 14 February 2013

Walentynkowy prezent na ostatnią chwilę? Kupony miłości. DIY

Po pierwsze dziękuję Wam za liczny odzew dot. kolorowych szminek <tutaj>.

Jeśli wciąż nie macie pomysłu na Walentynkowy prezent dla Waszego ukochanego, mam coś, co każda z Was może zrobić tu i teraz. Nie potrzebujecie do tego żadnych zdolności, wystarczy znajomość Waszego TŻta. O czym mowa? O kuponach miłości, o których dowiedziałam się z tego bloga <tutaj>. 20 szt. robiłam nieco ponad godzinę, a pomysły zaczerpnęłam z Internetu i... własnej głowy :)



Do zrobienia takiego kuponu wcale nie potrzebujecie kolorowych kartek- możecie kartkę przyozdobić same. Ja z racji tego, że (jestem leniwa i...) nie posiadam tuszu kolorowego w drukarce, posłużyłam się ozdobnymi, technicznymi kartkami, a napisy zrobiłam czarno-szare. 

Napisy warto jednak przemyśleć. To Wy doskonale znacie swojego partnera ;) Ja swoje pomysły czerpałam z życia- wiem, co mnie denerwuje w moim M. i wiem też, że to co napisałam z pewnością go ucieszy.

Swoje kupony zrobiłam z pomocą PhotoScape, drukowałam je natomiast już w Open Office. Format to: 470x200. To taki mój mały dodatek do prezentu.




Jakie prezenty szykujecie dla swoich ukochanych?




7 comments:

  1. Ale fajne, odgapiam :* Dzięki za pomysł!

    ReplyDelete
  2. widziałam to już gdzieś i bardzo fajna sprawa!=]

    ReplyDelete
  3. Dlaczego Twój blog startuje w kategorii na najlepiej zaprojektowany graficznie blog, skoro nie Ty jesteś autorką baneru, szablona i etykiet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Regulamin nie przewidział takiego paragrafu- blog został zgłoszony przez jego właściciela, czyli przeze mnie (i taki był wymóg zgłoszenia, który zresztą spełniłam). Nie było powiedziane, że grafika musi być moim dziełem.

      Regulamin dostępny jest tutaj: http://www.serwisuroda.pl/component/content/artykulylista/202

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)